Rozkosze kampanii reklamowej Zielonej Budki
  • 0
  • 1
4.07.2006

Rozkosze kampanii reklamowej Zielonej Budki

„Lodowe rozkosze” Zielonej Budki to nowatorska kampania reklamowa prowadzona w wybranych tytułach prasy konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na wyborne desery lodowe. „Carpaccio truskawkowe w trzech smakach”, „Świeże figi z nadzieniem z lodów śmietankowych” i „Odlotowy drink dla dzieci” to niektóre pomysły ekspertów kulinarnych Zielonej Budki, stanowiące ilustrację reklam prasowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

splajtowany klient

18 lat temu

Uwielbiam lody !!!

ale to co przeczytałam w artykule o reklamie - dla kogo sa te reklamy ! Podobno reklama jest dla klienta - tylko że ja jestem kiepskim klientem , nie mam kasiorów..

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.07.2006

Komunikacja Strategiczna w Marketingu

Od września 2006 r. Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University uruchamia nowy program studiów magisterskich – Komunikacja Strategiczna w Marketingu. Komunikacja strategiczna jest już od jakiegoś czasu wykorzystywana w praktyce, jednak po raz pierwszy powstał wydział o tym profilu na wyższej uczelni. To odpowiedź na rosnącą potrzebę wśród studentów, którzy kończą studia licencjackie na wydziale Reklama i Marketing oraz świadomość wagi komunikacji w biznesie. Studia będzie można rozpocząć 2 razy w roku; we wrześniu i w lutym (podobnie jak inne rodzaje studiów magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University).