0 1 0 0 1 5.07.2006Słowo dotrzymaneOgólnopolska akcja „Dajemy słowo. Zbieramy słowniki dla Polonii ukraińskiej” dobiegła końca. Nadszedł więc czas podsumowań. Z wstępnych ustaleń wynika, iż do dziesięciu najbardziej potrzebujących ośrodków polonijnych w południowo-wschodniej Ukrainie pojedzie niebawem ponad 1000 różnych książek do nauki języków. Akcję zorganizowało Wydawnictwo LektorKlett wspólnie ze Związkiem Polaków na Ukrainie.
0 1 0 0 0 5.07.2006Agencja Edelman Polska dla marki Lagostina – kolejnego brandu Groupe SEB PolskaAgencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.
0 1 0 0 0 5.07.2006Zbieraj kody, łap nagrody przez całe wakacjePierwsza edycja konkursu Zbieraj kody, łap nagrody zakończyła się 11 czerwca. Konkurs wywołał ogromne zainteresowanie widzów. Do tej pory udało im się zebrać prawie 60 tysięcy kodów. Aż 400 graczy zostanie nagrodzonych.
0 1 0 0 0 5.07.2006Boomerang Team korzysta z Altar Contact Center1 lipca agencja eventowa Boomerang Team uruchomiła platformę Altar Contact Center. Głównym celem wdrożenia systemu jest usprawnienie i lepsze zarządzanie procesem obsługi klienta w projektach realizowanych przez agencję. Rozwiązanie klasy IP Contact Center przygotowane przez firmę Altar pozwoli również na sprawne i scentralizowane zarządzanie kontaktem z pracownikami agencji z terenu całego kraju.
0 1 0 0 0 5.07.2006McCann Erickson dla OplaAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię reklamową dla Opla Merivy i Zafiry.
0 1 0 0 0 5.07.2006Nowakowski – Gorąco Polecam nowym klientem TBWAPRAgencja TBWAPR nawiązała długofalową współpracę w zakresie działań Public Relations z firmą Nowakowski Sklepy Sp. z o.o. Głównym zadaniem Agencji będzie budowanie w mediach wizerunku sieci sklepów Nowakowski - Gorąco Polecam, oferujących odpiekane na miejscu tradycyjne polskie pieczywo, jak również produkty piekarskie i przekąski pochodzące z regionów całego świata.
0 1 0 0 0 5.07.2006Janmedia współpracuje z Politechniką Wrocławską nad badaniami eye-trackingAgencja interaktywna Janmedia podjęła współpracę z Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej. Celem współpracy jest wspólne rozwijanie metod badawczych i poprawianie jakości użytkowej serwisów internetowych.
0 1 0 0 0 5.07.2006TFC w czołówce agencji PRTask Force Consulting po raz kolejny znalazła się na wysokiej pozycji w najnowszym Klienckim Rankingu Agencji Public Relations opublikowanym przez magazyn Home&Market. TFC zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu agencji niezrzeszonych w Związku Firm Public Relations, drugą pozycję w zestawieniu agencji zatrudniających do 10 osób. W głównym rankingu (obejmującym wszystkie badane agencje) TFC zajmuje trzecie miejsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006Metamorphosis wprowadza iluzję w XXII wiekMetamorphosis, jedyna w Polsce grupa iluzjonistów wprowadziła do swojej oferty Launcher – Virtual Magic. Pokaz ten, to unikalny w skali światowej, przykład ultranowoczesnej iluzji wykorzystującej zaawansowane techniki multimedialne. Trick polega na interakcji iluzjonistów z głównym elementem pokazu, którym jest 42 calowy ekran plazmowy. W końcowej fazie pokazu następuje „pojawienie się” logo bądź produktu firmy zamawiającej ten pokaz.
0 1 0 0 0 5.07.2006SMSowy Złoty Przebój LataRadio Złote Przeboje rozpoczęło wakacyjny SMSowy plebiscyt "Wybierz Złoty Przebój Lata". Partnerem zabawy jest One-2-One, który przygotował mechanizm głosowania i pobierania na telefon komórkowy wyjątkowych dzwonków z konkursowymi piosenkami (True Tone).