Komunikacja Strategiczna w Marketingu
  • 0
  • 1
4.07.2006

Komunikacja Strategiczna w Marketingu

Od września 2006 r. Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University uruchamia nowy program studiów magisterskich – Komunikacja Strategiczna w Marketingu. Komunikacja strategiczna jest już od jakiegoś czasu wykorzystywana w praktyce, jednak po raz pierwszy powstał wydział o tym profilu na wyższej uczelni. To odpowiedź na rosnącą potrzebę wśród studentów, którzy kończą studia licencjackie na wydziale Reklama i Marketing oraz świadomość wagi komunikacji w biznesie. Studia będzie można rozpocząć 2 razy w roku; we wrześniu i w lutym (podobnie jak inne rodzaje studiów magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

PIA rozciąga sieć na górskie i nadmorskie lokale

– Coraz więcej Polaków wyrusza latem w góry lub nad morze. W tym czasie kontakt z tradycyjnymi mediami słabnie, choć wielu reklamodawcom zależy na dotarciu ze swoją ofertą do wybranych grup konsumentów. Idealnym miejscem na to są nadmorskie i górskie lokale, które goszczą licznych turystów – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising, agencji na rynku reklamy wewnętrznej, która przygotowała dla swych partnerów specjalny pakiet wakacyjny.