0 1 0 0 0 4.07.2006Współpraca Agencji PUNKT i Cetelem BankAgencja Reklamowa PUNKT w ramach współpracy z Cetelem Bank przygotowała dwie kolejne akcje direct mailing dla tego Klienta.
0 1 0 0 0 4.07.2006Young & Rubicam dla „Echa Miasta”Media4mat, wydawca „Echa Miasta”, rozstrzygnął przetarg na obsługę ATL. Kampanię, której celem będzie wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki, będzie realizowała agencja Young & Rubicam.
0 1 0 0 1 4.07.2006„Nissan w rytmie Twista” – czyli Arteria dla BakomyArteria we współpracy ze stacją 4fun.tv przygotowała promocję sprzedażową dla jogurtów Bakoma Twist pod hasłem „Nissan w rytmie Twista”.
0 1 0 0 0 4.07.2006Globol Polska wybrał Star Media do obsługi budżetów reklamowychDom mediowy Star Media podpisał umowę o stałej współpracy z Globol Polska.
0 1 0 0 0 4.07.2006Przetarg na kampanię Bis Polskiego Radia rozstrzygniętyBIS Polskie Radio rozstrzygnęło przetarg na kampanię wizerunkową stacji. Na short liście znalazły się trzy agencje - Schulz, Opus B oraz Kreacja Pro.
0 1 0 0 0 4.07.2006Mistrzowska promocja polskich miast w NiemczechW czasie Mistrzostw Świata w piłce nożnej rozgrywanych w Niemczech swoje walory pragną pokazać polskie miasta. Z początkiem lipca ruszyła bardzo intensywna kampania promocyjna Krakowa, Gdańska i Szczecina w największych aglomeracjach Niemiec.
0 1 0 0 1 4.07.2006Agencja Boomerang Team zabrała GEpard w podróż dookoła świataPod hasłem „Dookoła świata z GEpard” agencja eventowa Boomerang Team przygotowała event integracyjny dla sieci GEpard, w którym wzięli udział partnerzy handlowi – właściciele punktów sprzedaży samochodów używanych wchodzących w skład sieci GEpard. Na konferencję i towarzyszącą jej imprezę, która odbyła się w miniony weekend 30 czerwca/1 lipca w Licheniu Starym agencja Boomerang Team przygotowała wiele atrakcji.
0 1 0 0 0 4.07.2006Rusza pilotażowa wersja INTERIA TVINTERIA.PL uruchamia nowy serwis pod internetowym adresem: tv.interia.pl. INTERIA TV to pierwsza polska telewizja internetowa grana na żywo, jej największy walor to połączenie przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej i bogactwem zasobów portalu takich jak m.in. czat czy forum dyskusyjne.
0 0 0 0 0 3.07.2006Laur Konsumenta dla proszku JELPProszek JELP otrzymał Srebrny Laur Konsumenta 2006 w konkursie na najpopularniejszy produkt na polskim rynku w kategorii „Środki do prania”.
0 0 0 0 0 3.07.2006Kolorowy zawrót głowyWraz z nadejściem wiosennych porządków i rozpoczęciem sezonu budowlanego, PARTNER ASM rozpoczął współpracę z największym producentem farb i lakierów w Polsce – firmą Polifarb Cieszyn Wrocław S.A. Markami, których ta współpraca dotyczy są: Dekoral, Drewnochron, Domalux oraz Cieszynka.