MRM Momentum silne nagrodami i opiniami klientów
  • 0
  • 1
4.07.2006

MRM Momentum silne nagrodami i opiniami klientów

Po niedawnym zdobyciu trzech statuetek Golden Arrow i miana najlepszej agencji BTL w opinii klientów badanych przez Millward Brown SMG/KRC w MRM Momentum przyszedł czas na podsumowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52643 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

PIA rozciąga sieć na górskie i nadmorskie lokale

– Coraz więcej Polaków wyrusza latem w góry lub nad morze. W tym czasie kontakt z tradycyjnymi mediami słabnie, choć wielu reklamodawcom zależy na dotarciu ze swoją ofertą do wybranych grup konsumentów. Idealnym miejscem na to są nadmorskie i górskie lokale, które goszczą licznych turystów – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising, agencji na rynku reklamy wewnętrznej, która przygotowała dla swych partnerów specjalny pakiet wakacyjny.