0 1 0 0 0 8.05.2006Prymat i IMPartner przyprawiają internetPrymat sp. z o.o., producent przypraw KUCHAREK, w ostatnim czasie wzbogacił się o 3 nowe serwisy WWW: sezonowy Wielkanocny, stronę poświęconą przyprawom KUCHAREK oraz rozbudowaną witrynę dla miłośników grillowania. Swoje działania interaktywne Prymat powierzył firmie IMPartner.
0 1 0 0 0 8.05.2006PRzezwyciężyć kryzysJuż w najbliższą środę 10 maja o godzinie 12 rozpocznie się ogólnopolska konferencja Po Pierwsze PR. Mury poznańskiej Akademii Ekonomicznej przez 3 dni gościć będą specjalistów ds. public relations i dziennikarzy z całej Polski. Prelegenci opowiedzą o tym, jak efektywnie zarządzać informacją w sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 8.05.2006Cityboard Media na Grand Prix na ŻużluCityboard Media po raz kolejny był patronem mediowym Grand Prix Europy na Żużlu - największego wydarzenia sportowego w sezonie wiosennym we Wrocławiu. Na torze Stadionu Olimpijskiego w sobotę ścigała się światowa czołówka żużlowców przy aplauzie 30 tys. widzów na trybunach.
0 1 0 0 0 8.05.2006Nowe rozwiązania w ArteriiSpółka Arteria wprowadza nowy system planowania i zarządzania EPR. Wdrożeniem projektu przygotowanego specjalnie na potrzeby przedsiębiorstwa zajęła się firma Trimtab. Będzie on w pełni gotowy do końca 2006 roku.
0 1 0 0 0 5.05.2006Juwenalia z Gadu-GaduRuszył serwis informacyjny „Juwenalia z Gadu-Gadu”. Pod adresem juwenalia.gadu-gadu.pl można zapoznać się z programem wielu wydarzeń studenckich organizowanych od Bałtyku po Tatry pod patronatem medialnym komunikatora Gadu-Gadu. Podczas imprez będzie można wygrać m.in. zestawy słuchawkowe iBox i kamerki internetowe Chicony, koszulki GG oraz doładowania Nagłos.
0 1 0 0 0 5.05.2006Autobusem do krainy zagadek – Zwiastuny ”Kodu da Vinci” na autobusachKod da Vinci wkrótce w kinach, już teraz rozpoczęła się kampania promocyjna filmu. Pod koniec kwietnia ruszyła autobusowa kampania reklamowa filmu przygotowana częściowo przez CAM Media.
0 1 0 0 0 5.05.2006Agencja Boomerang Team promuje włoski region CampaniaPod hasłem "Festa della pasta" agencja Boomerang Team przygotowała akcję promującą włoski region Campania w warszawskich restauracjach. Działania, których celem jest zaprezentowanie makaronów Pasta Campana i innych produktów typowych dla tego włoskiego regionu rozpoczęły się na początku maja i potrwają tydzień. Jednocześnie akcja odbywa się we wszystkich stolicach europejskich państw należących do Unii Europejskiej, która jednocześnie jest sponsorem akcji. Za przygotowanie i realizację akcji na terenie Polski odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team.
0 1 0 0 0 5.05.2006PLAKATIV dla Discovery ChannelPLAKATIV Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest program „Kod Leonarda Da Vinci bez tajemnic”, który będzie emitowany codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br. W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz Wrocławiu.
0 1 0 0 0 5.05.2006Paralotna – jeszcze jedna, jeszcze jedna kampania dla HenklaAgencja Paralotna przygotowała dla firmy Henkel kampanię wspierającą promocję sprzedaży zaprawy klejącej Ceresit CM11. Kampania prowadzona jest pod hasłem Jeszcze jeden, jeszcze jeden i nawiązuje do atmosfery stadionów piłkarskich. Jednocześnie komunikuje zasady promocji, która polega na dodaniu darmowego opakowania do każdych pięciu zakupionych przez klienta.
0 1 0 0 0 5.05.2006Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę whiskey Jack Daniel’sAgencja Saatchi & Saatchi wygrała zorganizowany przez Brown - Forman Polska przetarg na działania marketingowe dla marki Jack Daniel’s Tennessee Whiskey.