0 1 0 0 0 18.10.2006Marketing e-mailowy w oczach Herschella Gordona LewisaP. Miller, E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part I: Design and Marketing i E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part II: Copy, "Catalog Success", 17.10.2006 W serii warsztatów i wystąpień podczas dorocznej konferencji Direct Marketing Association prezes Lewis Enterprises przedstawił swoje spojrzenie na marketing e-mailowy. Najważniejsze wnioski i rady wypunktowano w obu artykułach.
0 1 0 0 0 18.10.2006Webstarfestival – zgłoszone stronyWebstarfestival nabiera tempa. Konkurs jeszcze trwa, a już zostało zgłoszonych ponad 60 stron.
0 1 0 0 0 18.10.2006Lunatykowanie vs. zaangażowanie w pracęT. Bacon, Sleepwalking Through the Workday: How Internal Communications Can Engage Employees, "MarketingProfs", 17.10.2006 W świetle raportu U.S. Employee Engagement Survey 69% pracowników nie jest dostatecznie zaangażowanych lub - co gorsza - zupełnie niezaangażowanych w wykonywane obowiązki. Autorka artykułu próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak poradzić sobie z taką sytuacją.
0 1 0 0 0 17.10.2006Co jest najważniejsze w kartach kredytowych?Najnowszy raport Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, kto i jak korzysta z kart kredytowych.
0 1 0 0 0 17.10.2006Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EUKonkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.
0 1 0 0 0 17.10.2006Rekordowa reklama Centralwings w WarszawieNiestandardowej wielkości reklama promuje nowe połączenie Centralwings Warszawa – Lille. Prawie pół kilometrowy banner zawisł przy głównej trasie prowadzącej na Okęcie. To część kampanii reklamowej prowadzonej w Polsce i we Francji.
0 1 0 0 1 17.10.2006,,Sense of Beauty’’ zwycięzcą w Konkursie Biuletynów Firmowych 2006 roku11 października w warszawskim Klubie Maska miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozstrzygnięto VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych w trzech kategoriach: Biuletyn Zewnętrzny, Biuletyn Wewnętrzny oraz Biuletyn Elektroniczny. Celem konkursu jest pokazanie na przykładzie wydawanych periodyków, w jaki sposób biuletyny mogą realizować strategię firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także, jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, aby biuletyn wyglądał profesjonalnie. W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2006 doceniono profesjonalizm i zaangażowanie firmy Yo Media Consulting, która na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyła i wydaje kwartalnik ,,Sense of Beauty’’.
0 1 0 0 0 17.10.2006,,Wielkie Mowy Historii” – Tom ITygodnik POLITYKA przedstawia pierwsze polskie wydanie antologii „Wielkich Mów Historii”, a więc wystąpień, którym zdarzało się wstrząsnąć światem, zmienić bieg dziejów albo kierunek ludzkiego myślenia.
0 1 0 0 0 17.10.2006Morski w stylu klasycznymMorski Studio przygotowało oprawę graficzną XIII Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. Henryka Wieniawskiego (14-29 października, Poznań).
0 1 0 0 0 17.10.2006Championship Poker Night13 października 2006 r. Agencja Marketingowa Grupa ABK zorganizowała w kasynie hotelu Hyatt "Championship Poker Night". Organizację wieczoru agencji Romana Fedorczuka powierzyła firma Unibet, z siedzibą w Londynie. Zgromadzonych przywitała Katarzyna Davies - Head of Operations Poland, zachęcając do zapoznania się z ofertą firmy Unibet i skorzystania z przygotowanych atrakcji.