Espresso

18 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2006

Marketing e-mailowy w oczach Herschella Gordona Lewisa

P. Miller, E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part I: Design and Marketing i E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part II: Copy, "Catalog Success", 17.10.2006 W serii warsztatów i wystąpień podczas dorocznej konferencji Direct Marketing Association prezes Lewis Enterprises przedstawił swoje spojrzenie na marketing e-mailowy. Najważniejsze wnioski i rady wypunktowano w obu artykułach.

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EU

Konkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.10.2006

,,Sense of Beauty’’ zwycięzcą w Konkursie Biuletynów Firmowych 2006 roku

11 października w warszawskim Klubie Maska miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozstrzygnięto VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych w trzech kategoriach: Biuletyn Zewnętrzny, Biuletyn Wewnętrzny oraz Biuletyn Elektroniczny. Celem konkursu jest pokazanie na przykładzie wydawanych periodyków, w jaki sposób biuletyny mogą realizować strategię firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także, jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, aby biuletyn wyglądał profesjonalnie. W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2006 doceniono profesjonalizm i zaangażowanie firmy Yo Media Consulting, która na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyła i wydaje kwartalnik ,,Sense of Beauty’’.

Poprzednie Następne