Lunatykowanie vs. zaangażowanie w pracę
  • 0
  • 1
18.10.2006

Lunatykowanie vs. zaangażowanie w pracę

T. Bacon, Sleepwalking Through the Workday: How Internal Communications Can Engage Employees, „MarketingProfs”, 17.10.2006

W świetle raportu U.S. Employee Engagement Survey 69% pracowników nie jest dostatecznie zaangażowanych lub – co gorsza – zupełnie niezaangażowanych w wykonywane obowiązki. Autorka artykułu próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak poradzić sobie z taką sytuacją.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54582 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EU

Konkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

,,Sense of Beauty’’ zwycięzcą w Konkursie Biuletynów Firmowych 2006 roku

11 października w warszawskim Klubie Maska miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozstrzygnięto VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych w trzech kategoriach: Biuletyn Zewnętrzny, Biuletyn Wewnętrzny oraz Biuletyn Elektroniczny. Celem konkursu jest pokazanie na przykładzie wydawanych periodyków, w jaki sposób biuletyny mogą realizować strategię firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także, jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, aby biuletyn wyglądał profesjonalnie. W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2006 doceniono profesjonalizm i zaangażowanie firmy Yo Media Consulting, która na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyła i wydaje kwartalnik ,,Sense of Beauty’’.