0 1 18.10.2006Webstarfestival – zgłoszone stronymarketing internetowy TweetWebstarfestival nabiera tempa. Konkurs jeszcze trwa, a już zostało zgłoszonych ponad 60 stron.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.10.2006Lunatykowanie vs. zaangażowanie w pracęT. Bacon, Sleepwalking Through the Workday: How Internal Communications Can Engage Employees, "MarketingProfs", 17.10.2006 W świetle raportu U.S. Employee Engagement Survey 69% pracowników nie jest dostatecznie zaangażowanych lub - co gorsza - zupełnie niezaangażowanych w wykonywane obowiązki. Autorka artykułu próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak poradzić sobie z taką sytuacją.
0 1 0 0 0 17.10.2006Co jest najważniejsze w kartach kredytowych?Najnowszy raport Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, kto i jak korzysta z kart kredytowych.
0 1 0 0 0 17.10.2006Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EUKonkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.
0 1 0 0 0 17.10.2006Rekordowa reklama Centralwings w WarszawieNiestandardowej wielkości reklama promuje nowe połączenie Centralwings Warszawa – Lille. Prawie pół kilometrowy banner zawisł przy głównej trasie prowadzącej na Okęcie. To część kampanii reklamowej prowadzonej w Polsce i we Francji.