Marketing e-mailowy w oczach Herschella Gordona Lewisa
  • 0
  • 1
18.10.2006

Marketing e-mailowy w oczach Herschella Gordona Lewisa

P. Miller, E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part I: Design and Marketing i E-mail Marketing: Herschell Gordon Lewis on E-mail Creative, Part II: Copy, „Catalog Success”, 17.10.2006

W serii warsztatów i wystąpień podczas dorocznej konferencji Direct Marketing Association prezes Lewis Enterprises przedstawił swoje spojrzenie na marketing e-mailowy. Najważniejsze wnioski i rady wypunktowano w obu artykułach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2006

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EU

Konkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.