0 1 0 0 0 23.05.2006Dewar’s nagradza DianęDewar’s - królowa szkockiej whisky dołączyła w tym roku do grona partnerów, którzy 21 maja w ośrodku Buksza, oficjalnie rozpoczęli w Polsce Sezon Polo 2006.
0 1 0 0 0 22.05.2006Tytuł Sponsora Kultury 2005 dla CANAL+CANAL+ otrzymał tytuł „Sponsora Kultury” za wieloletnie wspieranie polskiej kinematografii. O tym, kto otrzyma wyróżnienie oraz statuetkę Delos decydują studenci Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Kapituła Honorowa, którą tworzą przedstawiciele środowisk i instytucji działających na rzecz życia kulturalnego w Polsce. W tym roku zasiedli w niej m.in.: uznany aktor i reżyser Jerzy Stuhr, Anna Romanowska z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, Wojciech Krukowski z Centrum Sztuki Współczesnej, Jerzy Noworol z Filharmonii Narodowej, Władysław Serwatowski z Instytutu Adama Mickiewicza. Statuetkę wręczono podczas ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w kulturze” organizowanej przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Celem spotkania było wypracowanie i promowanie profesjonalnych wzorców wspierania kultury. Przyznając tytuł „Sponsora Kultury” organizatorzy konferencji chcą wyróżnić firmę najmocniej zaangażowaną we wspieranie kultury i dającą doskonały przykład na rozwijającym się w Polsce rynku finansowego wspierania działań kulturalnych.
0 1 0 0 0 22.05.2006Agencja S4 udowadnia: co 3 to nie 2Fullserwisowa Agencja Reklamowa S4 obsługuje otwarcie 3. hipermarketu sieci Géant w Łodzi. Akcji towarzyszy liczba 3 w różnorodnych konfiguracjach. Łódzka kampania potrwa tydzień, a jej kulminacyjnym punktem będzie loteria, w której nagrodami głównymi są samochody – oczywiście 3.
0 1 0 0 0 22.05.2006No to się urządzili – Bydgoskie Meble w nowym serwisie WWWPod adresem www.bydgoskiemeble.pl dostępny jest nowy serwis internetowy Bydgoskich Mebli, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Venti, która w ubiegłym roku wygrała konkurs na realizację tego projektu.
0 1 0 0 0 22.05.2006IV edycja konkursu Obsesja Papieru rozstrzygnięta18 maja jury pod przewodnictwem Andrzeja Pągowskiego wyłoniło 11 zwycięzców w konkursie kreatywnym organizowanym przez firmę Cezex.
0 1 0 0 0 22.05.2006Konkurencja ich nie znosiKampania marketingowa Vabbi Factory Outlet nabiera tempa. W czerwcu reklamy sieci sklepów wyprzedażowych pojawią się na billboardach, mobilach i w spotach radiowych. Zarówno akcja outdoorowa, jak i kampania w mediach będą miały zasięg ogólnopolski. Działaniom marketingowym towarzyszy slogan „Konkurencja nas nie znosi”.
0 1 0 0 0 22.05.2006Wakacje.pl – klientów rozpieszczamy codziennieW 80 walizek dookoła świata to nazwa nowej akcji konkursowej, przygotowanej przez portal turystyczny Wakacje.pl. Już od 23 maja przez kolejnych 80 dni, internetowi turyści, którzy dokonają rezerwacji dowolnej wycieczki zagranicznej przez portal, będą mieli szansę wygrać wysokiej klasy walizkę podróżną. Partnerem konkursu jest firma Titan, obecna na 29 europejskich rynkach. Patronat medialny nad akcją objęły serwis Podróże.pl i Wydawnictwo Edipresse Polska.
0 1 0 0 0 22.05.2006Międzynarodowy Dzień Celiakii z HARIBO21 maja na Rynku Nowego Miasta w Warszawie po raz pierwszy w Polsce odbyły się obchody Międzynarodowego Dnia Celiakii zorganizowane przez Fundację Celiakia. Jednym ze sponsorów imprezy była firma HARIBO, która swoje bezglutenowe produkty adresuje właśnie do osób cierpiących z powodu nietolerancji glutenu.
0 1 0 0 0 22.05.2006Laur Eksportera dla Grupy Żywiec S.A.Grupa Żywiec S.A. została uhonorowana Laurem Eksportera w IX edycji konkursu Wybitny Polski Eksporter organizowanym przez redakcję tygodnika Rynki Zagraniczne.
0 1 0 0 0 22.05.2006Kibicuj, zadzwoń i zdaj na żywo relację z MundialuWrocławski operator FONE oraz Wydawnictwo turystyczne PASCAL podjęli się kolejnego wspólnego przedsięwzięcia - tym razem związanego z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. PASCAL wydał niecodzienny w swym charakterze przewodnik „Mundial 2006”, do którego FONE dołączyło kartę telefoniczną z darmowymi rozmowami.