Espresso

13 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Cityscroll i wiata AMS na wystawie wzornictwa DESIGN.PL

W dniach 12-28.10.2006 na terenie Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie odbywa się pierwsza edycja wystawy polskiego wzornictwa przemysłowego, której hasło brzmi: „Wzornictwo jakie mamy, wzornictwo jakiego potrzebujemy”. Wśród eksponatów wystawy znajduje się nowy nośnik przewijany Cityscroll oraz wiata przystankowa. Oba produkty firmy AMS, należące do kategorii meble miejskie są przykładem realizacji wizji firmy dotyczącej zagospodarowania przestrzeni miejskiej z uwzględnieniem reklamy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Mleczny start Soul and Mind i SML Ostrołęka

Spółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka” wprowadza na rynek nową serię produktów pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w unikalnej technologii ESL (Extended Shelf Life) oraz śmietany. Wprowadzeniu marki Milandia na rynek towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”. Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za strategię dla nowej marki, za działania reklamowe oraz działania wspierające dystrybucję.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Zasoby AutoCentrum.pl wyświetlają się w wyszukiwarce NetSprint.pl

Dzięki współpracy niezależnego portalu motoryzacyjnego AutoCentrum.pl z NetSprint.pl. Ogólne dane techniczne, ceny i zdjęcia wszystkich modeli samochodów dostępne są z poziomu wyszukiwarki NetSprint.pl – wystarczy wpisać tylko markę i model szukanego samochodu. Użytkownicy zyskali szybszy dostęp do pełnych danych a zasoby AutoCentrum zyskały dzięki temu nowych użytkowników i nowe możliwości promocji.

Poprzednie Następne