0 1 0 0 0 13.10.2006J&S Cup nominowany do dwóch nagród DEMESJ&S Cup Międzynarodowy Turniej Tenisowy Kobiet z cyklu Sony Ericsson, rozgrywany na przełomie kwietnia i maja 2006 w Warszawie, otrzymał nominacje do Prestiżowej Nagrody Biznesu Sportowego DEMES 2006 w dwóch kategoriach: Wydarzenie Sportowe oraz Sportowa Marka.
0 1 0 0 0 13.10.2006Co w WARS-ie piszczyWARS S.A. w ostatnich 2 tygodniach września przeprowadził badanie ankietowe wśród pasażerów pociągów pasażerskich. Miało ono na celu określenie m.in.: potrzeb rynku, klienta docelowego, wieku gości podróżujących.
0 1 0 0 0 13.10.2006Shrek w świecie ubezpieczeńAgencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację kampanii telewizyjnej dla Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A. Niestandardowa kampania reklamowa wykorzystuje wizerunek bajkowego ogra Shreka i jego filmowych przyjaciół. Rozpocznie się 14 października o 20:00 w TVP1 i TVN i potrwa do połowy grudnia. W sumie zaplanowano ponad 2000 emisji.
0 1 0 0 0 13.10.2006Optimedia niestandardowo dla British AirwaysDom mediowy Optimedia przygotował niestandardową kampanię reklamową linii lotniczych British Airways. Kampania pod nazwą „Londyn zaczyna się w British Airways” ukaże się 16 października br. w bezpłatnym dzienniku „Metro”.
0 1 0 0 0 13.10.2006Cityscroll i wiata AMS na wystawie wzornictwa DESIGN.PLW dniach 12-28.10.2006 na terenie Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie odbywa się pierwsza edycja wystawy polskiego wzornictwa przemysłowego, której hasło brzmi: „Wzornictwo jakie mamy, wzornictwo jakiego potrzebujemy”. Wśród eksponatów wystawy znajduje się nowy nośnik przewijany Cityscroll oraz wiata przystankowa. Oba produkty firmy AMS, należące do kategorii meble miejskie są przykładem realizacji wizji firmy dotyczącej zagospodarowania przestrzeni miejskiej z uwzględnieniem reklamy.
0 1 0 0 0 13.10.2006Słodka pociecha od Cadbury WedelW głównych stacjach telewizyjnych możemy aktualnie oglądać filmy reklamowe, które prezentują nowość na rynku – super słodkie Ptasie Mleczko w mocno mlecznej czekoladzie.
0 1 0 0 0 13.10.2006Mleczny start Soul and Mind i SML OstrołękaSpółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka” wprowadza na rynek nową serię produktów pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w unikalnej technologii ESL (Extended Shelf Life) oraz śmietany. Wprowadzeniu marki Milandia na rynek towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”. Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za strategię dla nowej marki, za działania reklamowe oraz działania wspierające dystrybucję.
0 1 0 0 0 13.10.2006Tysiące chcą nowej dyscypliny sportu11 października organizatorzy polskiej edycji World Cyber Games wręczyli Ministrowi Sportu – Tomaszowi Lipcowi petycję, domagając się wyodrębnienia nowej dyscypliny sportowej.
0 1 0 0 0 13.10.2006Zasoby AutoCentrum.pl wyświetlają się w wyszukiwarce NetSprint.plDzięki współpracy niezależnego portalu motoryzacyjnego AutoCentrum.pl z NetSprint.pl. Ogólne dane techniczne, ceny i zdjęcia wszystkich modeli samochodów dostępne są z poziomu wyszukiwarki NetSprint.pl – wystarczy wpisać tylko markę i model szukanego samochodu. Użytkownicy zyskali szybszy dostęp do pełnych danych a zasoby AutoCentrum zyskały dzięki temu nowych użytkowników i nowe możliwości promocji.
0 1 0 0 0 13.10.2006Nowe Princessy GoldPnd futura zaprojektowała opakowania dla dwóch nowych wafelków z linii Princessa Gold, pozycjonowanych jako produkty z kategorii premium.