Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EU
  • 0
  • 1
17.10.2006

Graphic Designer z agencji Men at Work zwyciężył w konkursie EU

Konkurs ogłoszony przez Komisję Europejską wygrał projekt logotypu ‘Together Since 1957’ z liternictwem odwołującym się do alfabetów języków różnych państw unijnych. Autorem zwycięskiego projektu jest Szymon Skrzypczak z agencji Men at Work. Logotyp stanie się oficjalnym znakiem rozpoznawczym przyszłorocznych obchodów pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatu Rzymskiego, na mocy którego powstała EWG, poprzedniczka UE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

,,Sense of Beauty’’ zwycięzcą w Konkursie Biuletynów Firmowych 2006 roku

11 października w warszawskim Klubie Maska miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozstrzygnięto VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych w trzech kategoriach: Biuletyn Zewnętrzny, Biuletyn Wewnętrzny oraz Biuletyn Elektroniczny. Celem konkursu jest pokazanie na przykładzie wydawanych periodyków, w jaki sposób biuletyny mogą realizować strategię firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także, jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, aby biuletyn wyglądał profesjonalnie. W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2006 doceniono profesjonalizm i zaangażowanie firmy Yo Media Consulting, która na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyła i wydaje kwartalnik ,,Sense of Beauty’’.