Rekordowa reklama Centralwings w Warszawie
  • 0
  • 1
17.10.2006

Rekordowa reklama Centralwings w Warszawie

Niestandardowej wielkości reklama promuje nowe połączenie Centralwings Warszawa – Lille. Prawie pół kilometrowy banner zawisł przy głównej trasie prowadzącej na Okęcie. To część kampanii reklamowej prowadzonej w Polsce i we Francji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

,,Sense of Beauty’’ zwycięzcą w Konkursie Biuletynów Firmowych 2006 roku

11 października w warszawskim Klubie Maska miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozstrzygnięto VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych w trzech kategoriach: Biuletyn Zewnętrzny, Biuletyn Wewnętrzny oraz Biuletyn Elektroniczny. Celem konkursu jest pokazanie na przykładzie wydawanych periodyków, w jaki sposób biuletyny mogą realizować strategię firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także, jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, aby biuletyn wyglądał profesjonalnie. W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2006 doceniono profesjonalizm i zaangażowanie firmy Yo Media Consulting, która na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyła i wydaje kwartalnik ,,Sense of Beauty’’.