0 1 0 0 0 20.11.2006Segmentacja e-maili drogą do sukcesuB. Nussey, Email Segmentation for Success, "iMedia Connection", 13.07.2006 Nieco spóźniony - ale jakże cenny! - artykuł przekonujący, że chociaż segmentacja e-mailowych list adresowych może być czasochłonna, niewątpliwie warta jest włożonego w nią wysiłku.
0 1 0 0 0 19.11.2006Tydzień Internetu w Gazecie PrawnejGazeta Prawna przygotowała tematyczny cykl publikacji pod nazwą „Tydzień Internetu”. Projekt poświęcony jest kwestii Internetu jako źródła informacji dla osób poszukujących rzetelnej wiedzy z dziedziny gospodarczo-prawnej. Materiały będą ukazywały się na łamach dziennika i na witrynie www.gazetaprawna.pl od poniedziałku 20 listopada.
0 1 0 0 0 17.11.2006Modern Art – nowy magazyn o sztuce już w sprzedażyJuż od dzisiaj na rynku wydawniczym dostępny jest nowy magazyn o sztuce - Modern Art.
0 1 0 0 0 17.11.2006Ruszył największy polski BazzarSerwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów. Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.
0 1 0 0 0 17.11.2006„Action because of a Blog” – międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentówCo robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowiła odpowiedzieć na te pytania, przeprowadzając badania w czterech krajach zachodnich (Wielka Brytania, Francja, Belgia i Stany Zjednoczone) oraz w Polsce.
0 1 0 0 0 17.11.2006Już wkrótce Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – pierwsze w Polsce specjalistyczne targi rynku out-of-home mediaJuż na wiosnę polską branżę reklamową czeka prawdziwe święto komunikacji wizualnej. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, która odbędzie się w 27-30, marca 2007 r. w Poznaniu, to doskonałe miejsce do prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home, tj. nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej (np. na autobusach), a także niekonwencjonalnych form komunikacji wizualnej, jak ambient media, reklama świetlna, sign (systemy oznaczeń i identyfikacji wizualnej) czy meble miejskie (przystanki, fotele, itp.).
0 1 0 0 0 17.11.2006ZenithOptimedia najwyżej oceniony w rankingu RECMYGrupa domów mediowych ZenithOptimedia w Polsce otrzymała najwyższą z możliwych ocenę w opublikowanym właśnie rankingu firmy RECMA, audytującej rynek domów mediowych na świecie. W raporcie zatytułowanym Pitches & Moves przeanalizowano konkurencyjność 12 kluczowych agencji mediowych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 17.11.2006Merlin.pl bije rekordyNajwiększy sklep internetowy Merlin.pl rozpoczął kampanię reklamową, która tylko do końca tego roku pochłonie łącznie ponad 3,5 mln zł. Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa polskiego sklepu internetowego.
0 1 0 0 0 17.11.2006Charytatywna Aukcja BarbieUlubienica dziewczynek ma w swojej szafie kreacje Diora, Chanel, Versace i Giorgio Armaniego. Do grona projektantów "ubierających Barbie" dołączyła polska artystka – Ewa Minge. Stroje w rozmiarze "25" powstawały w wielkopolskiej firmie projektantki.
0 1 0 0 0 17.11.2006B&J – wygrany przetarg na obsługę Rodeo DriveAgencja Reklamy B&J wygrała przetarg na całościową obsługę sieci restauracji Rodeo Drive – nowej marki American Restauransts, właściciela między innymi sieci Pizza Hut i KFC. Agencja jest odpowiedzialna za strategię prowadzenia marki w Polsce oraz wynikające z niej działania kreacyjne. Niewykluczone, że współpraca zostanie rozszerzona także na inne marki AmRestu.