Charytatywna Aukcja Barbie
  • 0
  • 1
17.11.2006

Charytatywna Aukcja Barbie

Ulubienica dziewczynek ma w swojej szafie kreacje Diora, Chanel, Versace i Giorgio Armaniego. Do grona projektantów „ubierających Barbie” dołączyła polska artystka – Ewa Minge. Stroje w rozmiarze „25” powstawały w wielkopolskiej firmie projektantki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4

Przygotowująca się do debiutu giełdowego Spółka 4fun.tv S.A., właściciel interaktywnej telewizji dla młodzieży, korzystając z posiadanych zasobów technicznych oraz wykorzystując własne studnio, przystosowane do prowadzenia programów „na żywo”, uruchomiła nowy program „Casino Night”, emitowany w TV4. Został on wyprodukowany we współpracy z węgierską firmą MFactory, renomowanym europejskim dostawcą formatów interaktywnej TV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Mc Cann Worldgroup pomaga przy wprowadzeniu na rynek nowego Opla Corsy

Outdoor jest ostatnią częścią kampanii reklamowej przygotowanej przez McCann Erickson dla General Motors Poland. Celem rozpoczętej w październiku komunikacji jest zwrócenie uwagi na frajdę, jaką sprawia jazda samochodem. Zabawa jest jeszcze lepsza, kiedy podróżuje się z grupą najbliższych przyjaciół. Zwieńczeniem komunikacji jest hasło C’MON!, zachęcające do zapoznania się z nową Corsą i jej zaletami. Do zakupu samochodu powinna skłaniać również jego atrakcyjna cena.