0 1 0 0 0 15.11.2006Empathy Interactive wdrożyło biuletyn informacyjny w Grupie TELE-FONIKABiuletyn to nowy sposób komunikacji wewnętrznej w Grupie TELE-FONIKA, prezentowany w nowoczesnej elektronicznej formie. W cyklicznych jego wydaniach kierowanych do wszystkich pracowników Grupy prezentowane będą najciekawsze informacje: aktualne wydarzenia, ważne komunikaty, sprawy organizacyjne i techniczne.
0 1 0 0 0 15.11.2006SprostowanieW informacji na temat kampanii firmy Lubella w Lublinie dotyczącej Paluszków Lubelskich wystąpił błąd. Mylnie została podana przez producenta nazwa firmy, która przygotowała kreację do kampanii. Za jej przygotowanie odpowiedzialna była firma Koledzy Strategia & Kreacja.
0 1 0 0 0 15.11.2006Jim Beam: rock’n’rollowa impreza w PlatiniumJim Beam oraz rockowe granie zespołu Hoodoohat były atrakcją piątkowego wieczoru w warszawskim klubie Platinium.
0 1 0 0 0 15.11.2006Wirtualna telefonistka w easyCALLKliktel, nowa usługa telekomunikacyjna oferowana przez easyCALL, to nowa jakość w telefonii internetowej, umożliwia bowiem korzystanie z tradycyjnych telefonów, bez konieczności używania bramek sprzętowych czy kart-zdrapek i specjalnych numerów dostępowych.
0 1 0 0 0 14.11.2006Nowe produkcje TIMECODE dla Discovery Historia15 listopada ruszył nowy kanał tematyczny Discovery Historia. W ramach kampanii mającej na celu wykreowanie wizerunku nowej stacji, Dom Produkcyjny TIMECODE wyprodukował jedenaście 30 sekundowych spotów wizerunkowych.
0 1 0 0 0 14.11.2006„Party” w InternecieTrwa internetowa kampania produktów Hortex Party. Reklamy napojów obecne są w popularnych portalach i na stronach internetowych. Na potrzeby kampanii powstał także serwis internetowy www.hortexparty.pl.
0 1 0 0 0 14.11.2006KEI.pl – Kolejny Etap Intensyfikacji działańKei.pl – dostawca usług internetowych - podjął współpracę z agencją Creative PR. Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za działania media relations. Wizerunek budowany będzie zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania firmy.
0 1 0 0 0 14.11.2006Wielkie Podwojenie w Heyah – kampania markiHeyah dla wszystkich swoich użytkowników przygotowała nową propozycję – Wielkie Podwojenie. Od 16 listopada br. rozpoczyna się kampania Heyah - jej celem jest poinformowanie klientów o nowej ofercie, dzięki której wartość doładowania konta telefonu zostanie podwojona.
0 1 0 0 0 14.11.2006Xella 20 cm zmienia punkt widzeniaFirma Xella Polska Sp. z o.o. w nowym serwisie internetowym www.xella20cm.pl promuje nowoczesny system budowlany w białej technologii Ytong i Silka.
0 1 0 0 0 14.11.2006Zwycięzcy plebiscytu Róże Gali 200613 listopada w Teatrze Narodowym w Warszawie została rozstrzygnięta czwarta edycja plebiscytu Róże Gali, organizowanego przez tygodnik Gala.