0 1 0 0 0 9.08.2006Kilka dni i jesteś w sieciFirma Domeny.pl wprowadziła nową usługę "Twoja firma w Internecie". Są to trzy pakiety: WebMax, WebOptimum, WebExpress, które mają umożliwić firmom szybkie zaistnienie w sieci www.
0 1 0 0 0 8.08.2006MindChili ogłasza koniec sezonu ochronnegoRuszyła kampania promująca nowy serwis na portalu Wirtualna Polska - Militaria.wp.pl. Kampania potrwa około miesiąca, jej planowany zasięg obejmuje kilka milionów kontaktów. Kreacje przygotowała agencja interaktywna MindChili.
0 1 0 0 1 8.08.2006Studia dla ambitnychStudia Podyplomowe „Psychologia reklamy” utworzone przez agencję reklamową Publicis i Wydział Psychologii UW ruszają od października tego roku. Dzięki ich nowoczesnej formule słuchacze będą mogli uczyć się nie tylko od cenionych naukowców z UW, ale także od doświadczonych praktyków z Publicis. Rekrutacja trwa.
0 1 0 0 0 8.08.2006Pijesz z puszki, jesteś trendyChcesz, aby Twoja Pepsi była świeża, orzeźwiająca i zawsze pod ręką? Rozwiązanie jest proste. Korzystaj z drinkpaki Pepsi. Serwis www.pepsi.pl/8 - najnowszy projekt agencji interaktywnej Digital One dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland promuje trend picia z puszki. Jednocześnie ma zachęcać młodych konsumentów marki Pepsi do korzystania z drinkpaki, zawierającej 8 puszek napoju.
0 1 0 0 0 8.08.2006Finał drugiej edycji konkursu kreatywnego „Inspired Quality”Konkurs kreatywny Inspired Quality organizowany przez agencję reklamową IQ Marketing (Poland) oraz agencję fotograficzną Flash Press Media został rozstrzygnięty. 3 sierpnia 2006 w Łazienkach Królewskich, w Amfiteatrze, odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników połączone z wernisażem nagrodzonych prac.
0 1 0 0 0 8.08.2006Aescin w nowej szaciePolfa Kutno odświeża wizerunek przeciwżylakowego leku Aescin. Wprowadzeniu nowego opakowania i sprzedaży ekonomiczniejszego 90 tabletkowego opakowania towarzyszy pierwsza w historii produktu kampania promocyjna w telewizji i prasie.
0 1 0 0 0 8.08.2006Dbaj o serce z BestpirinemPolfa Kutno, producent Bestpirinu, leku zapobiegającego zawałom serca, chorobie wieńcowej oraz udarom mózgu, rozpoczął kampanię edukacyjną wśród aktywnych zawodowo czterdziestolatków. Przekonuje w niej do szerszej profilaktyki oraz przywiązywania większej wagi do prowadzenia odpowiedniego stylu życia. Kampania skierowana do tej grupy docelowej jest częścią większej akcji prowadzonej w tym roku przez firmę pt. „Jego serce bije dla mnie”, zachęcającej do regularnego zażywania Bestpirinu przez osoby z grupy podwyższonego ryzyka. Codzienne przyjmowanie leku pomaga bowiem uratować serce przed zagrożeniami zawału serca i nadciśnienia.
0 1 0 0 0 8.08.2006Nowe kampanie Galerii MokotówCommunication Unlimited zrealizowała dwie odsłony kampanii informacyjnej dla warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. W jednym terminie zbiegły się dwa ważne wydarzenia: letnia wyprzedaż i otwarcie estakady ułatwiającej dojazd do Galerii.
0 1 0 0 0 8.08.2006Słuchacze Radia TOK FM przejmują firmę zabawkarskąPracownia Gier Szkoleniowych (pracownia.edu.pl) przygotowała na potrzeby Radia TOK FM (tokfm.com.pl) scenariusz gry strategicznej "TOKarnia". Od 10 sierpnia w każdą środę o godzinie 20.00 w audycji "Wieczór radia TOK FM" słuchacze stacji będą wcielać się w role członków zarządu fikcyjnej firmy produkującej zabawki, by podejmować decyzje dotyczące jej rozwoju.
0 1 0 0 0 7.08.2006Pierwszy Kongres Marketingu InteraktywnegoSmb_INTERACTIVE zorganizuje w październiku sympozjum poświęcone marketingowi interaktywnemu.