„Action because of a Blog” – międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów
  • 0
  • 1
17.11.2006

„Action because of a Blog” – międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów

Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowiła odpowiedzieć na te pytania, przeprowadzając badania w czterech krajach zachodnich (Wielka Brytania, Francja, Belgia i Stany Zjednoczone) oraz w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Już wkrótce Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – pierwsze w Polsce specjalistyczne targi rynku out-of-home media

Już na wiosnę polską branżę reklamową czeka prawdziwe święto komunikacji wizualnej. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, która odbędzie się w 27-30, marca 2007 r. w Poznaniu, to doskonałe miejsce do prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home, tj. nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej (np. na autobusach), a także niekonwencjonalnych form komunikacji wizualnej, jak ambient media, reklama świetlna, sign (systemy oznaczeń i identyfikacji wizualnej) czy meble miejskie (przystanki, fotele, itp.).