B&J - wygrany przetarg na obsługę Rodeo Drive
  • 0
  • 1
17.11.2006

B&J – wygrany przetarg na obsługę Rodeo Drive

Agencja Reklamy B&J wygrała przetarg na całościową obsługę sieci restauracji Rodeo Drive – nowej marki American Restauransts, właściciela między innymi sieci Pizza Hut i KFC. Agencja jest odpowiedzialna za strategię prowadzenia marki w Polsce oraz wynikające z niej działania kreacyjne. Niewykluczone, że współpraca zostanie rozszerzona także na inne marki AmRestu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4

Przygotowująca się do debiutu giełdowego Spółka 4fun.tv S.A., właściciel interaktywnej telewizji dla młodzieży, korzystając z posiadanych zasobów technicznych oraz wykorzystując własne studnio, przystosowane do prowadzenia programów „na żywo”, uruchomiła nowy program „Casino Night”, emitowany w TV4. Został on wyprodukowany we współpracy z węgierską firmą MFactory, renomowanym europejskim dostawcą formatów interaktywnej TV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Mc Cann Worldgroup pomaga przy wprowadzeniu na rynek nowego Opla Corsy

Outdoor jest ostatnią częścią kampanii reklamowej przygotowanej przez McCann Erickson dla General Motors Poland. Celem rozpoczętej w październiku komunikacji jest zwrócenie uwagi na frajdę, jaką sprawia jazda samochodem. Zabawa jest jeszcze lepsza, kiedy podróżuje się z grupą najbliższych przyjaciół. Zwieńczeniem komunikacji jest hasło C’MON!, zachęcające do zapoznania się z nową Corsą i jej zaletami. Do zakupu samochodu powinna skłaniać również jego atrakcyjna cena.