Segmentacja e-maili drogą do sukcesu
  • 0
  • 1
20.11.2006

Segmentacja e-maili drogą do sukcesu

B. Nussey, Email Segmentation for Success, „iMedia Connection”, 13.07.2006

Nieco spóźniony – ale jakże cenny! – artykuł przekonujący, że chociaż segmentacja e-mailowych list adresowych może być czasochłonna, niewątpliwie warta jest włożonego w nią wysiłku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54599 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2006

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Ruszył największy polski Bazzar

Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów. Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.