0 1 0 0 0 8.08.2006Słuchacze Radia TOK FM przejmują firmę zabawkarskąPracownia Gier Szkoleniowych (pracownia.edu.pl) przygotowała na potrzeby Radia TOK FM (tokfm.com.pl) scenariusz gry strategicznej "TOKarnia". Od 10 sierpnia w każdą środę o godzinie 20.00 w audycji "Wieczór radia TOK FM" słuchacze stacji będą wcielać się w role członków zarządu fikcyjnej firmy produkującej zabawki, by podejmować decyzje dotyczące jej rozwoju.
0 1 0 0 0 7.08.2006Pierwszy Kongres Marketingu InteraktywnegoSmb_INTERACTIVE zorganizuje w październiku sympozjum poświęcone marketingowi interaktywnemu.
0 1 0 0 1 7.08.2006SPA ART 2006 rozstrzygniętyRozstrzygnięto konkurs SPA ART 2006 dla studentów, projektantów i architektów, na najciekawszy projekt pulpitu sterującego do urządzenia z hydromasażem. Zwycięzcą został Łukasz Tabakowski, autor projektu SPA RING, który w nagrodę otrzymał 10000 zł.
0 1 0 0 0 7.08.2006On Board PR dla marki FiskarsOn Board PR rozpoczyna pracę dla Fiskars – jednego z najstarszych producentów narzędzi obecnego w 20 krajach świata.
0 1 0 0 0 7.08.2006HP i Veracomp rozszerzyły umowę o współpracyFirmy HP i Veracomp SA podpisały porozumienie rozszerzające zakres współpracy na rynku polskim. W jego wyniku Veracomp włączy do oferty wszystkie rozwiązania HP z serii OpenView. Dotychczasowa umowa między firmami obejmowała serwery i systemy pamięci masowej HP.
0 1 0 0 0 7.08.2006Relaunch marki Bols z TEQUILAPolskaRozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa wspierająca relaunch marki Bols Vodka należącej do firmy Bols Sp. z o.o. Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie „BOLS. BUDZI EMOCJE”. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.
0 1 0 0 0 4.08.2006Porter w nowej szacieŻywiec Porter zmienił szatę graficzną. Etykieta główna nawiązuje do żywieckiej „Tańczącej Pary”. Na kapslu i krawatce pojawił się emblemat Portera, którego głównym elementem jest kunsztowna habsburska korona.
0 1 0 0 0 4.08.2006Telma Group Communications dla WIFI Austria-Polska Sp. z o.o.Agencja Public Relations Telma Group rozpoczęła współpracę z WIFI Austria-Polska - firmą specjalizującą się w organizowaniu szkoleń dla menadżerów, przedsiębiorców i pracowników oraz w pozyskiwaniu funduszy unijnych. WIFI Austria-Polska organizuje ponadto Polsko - Austriackie Studia Menedżerskie.
0 1 0 0 0 4.08.2006Porter Żywiecki znowu z beczkiDobra wiadomość dla smakoszy Żywca Portera. Jedyne obecnie ogólnopolskie piwo typu porter bałtycki, po kilku latach nieobecności wraca do kegi.
0 1 0 0 1 4.08.2006Carrefour Polska wspiera akcję „Śmieć przykładem segreguj odpady”Carrefour Polska przyłączył się do kampanii informacyjnej: „Śmieć przykładem segreguj odpady”, organizowanego przez Zarząd Oczyszczania Miasta Warszawy. Akcja ma na celu promocję idei segregacji śmieci wśród mieszkańców stolicy.