0 1 0 0 0 28.02.2007Ecco wybiera EMLab i Goodwill PRDwie agencje z grupy Mothership – agencja Goodwill PR Services oraz agencja experiential marketing EMLab wspólnie zrealizowały projekt dla producenta obuwia firmy ECCO. W warszawskiej Galerii Mokotów otworzył się właśnie ECCO Kids Shop - pierwszy na świecie sklep z obuwiem wyłącznie dla dzieci.
0 1 0 0 0 27.02.2007„Bezpiecznie. W Drogę!!” Z Advanced PRAgencja ADVANCED PR rozpoczyna realizację Programu Społeczno-Edukacyjnego „Bezpiecznie. W Drogę!” dla firmy Continental Opony Polska. „Bezpiecznie. W Drogę!” jest akcją społeczno-edukacyjną, której celem jest promocja bezpieczeństwa podróży autokarowych dzieci i młodzieży.
0 1 0 0 0 27.02.2007Nadchodzą czasy odpowiedzialnościMarketing odpowiedzialny społecznie to przyszłość komunikacji marketingowej oraz całościowego myślenia o biznesie. Na niedawnej konferencji Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA międzynarodowe grono ekspertów dyskutowało, jak prowadzić działania CSR w sposób skuteczny dla celów biznesowych firmy. Konferencja IAA została zorganizowana w ramach Dnia Specjalnego Impactor 2007. Wzięli w niej udział eksperci ds. CSR z Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec, a także przedstawiciele firm prowadzących takie działania (Danone, TVP).
0 1 0 0 0 27.02.2007Carrefour Polska sponsorem tytularnym Półmaratonu WarszawskiegoCarrefour Polska podpisał umowę sponsoringową z Fundacją „Maraton Warszawski”. Przez najbliższe trzy lata Carrefour będzie sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego. Najbliższa edycja imprezy odbędzie się w stolicy 25 marca 2007 roku.
0 1 0 0 0 27.02.2007INTERNET- Tydzień reklamowy 8/2007Miniony tydzień, zgodnie z naszymi prognozami, nie cechował należał do szczególnie aktywnych reklamowo. Porównując go jednak z analogicznym okresem w ubiegłym roku, możemy zaobserwować znaczny wzrost liczby emitowanych reklam. Tak dynamiczny rozwój rynku pozwala w nawet mniej aktywnym dla reklamodawców czasie, wybrać co najmniej kilka nowych, istotnych i ciekawych kampanii.
0 1 0 0 0 27.02.2007Druga edycja PremiumBrandFirma MMT Management, organizator badania PremiumBrand przyjmuje aplikacji do 2. edycji niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce, którego finał odbędzie się 31 maja 2007. Badanie jest drugą edycją innowacyjnego i jedynego na polskim rynku badania reputacji polskich marek.
0 1 0 0 0 27.02.2007CANAL+ Cyfrowy wspiera bohaterów prac konkursowychZakończyła się pierwsza edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowanego przez CANAL+ Cyfrowy w ramach programu MediaStarter. Najważniejszą nagrodą było wsparcie o łącznej wartości 40 000 złotych, które firma przekazała bohaterom zwycięskich reportaży.
0 1 0 0 0 27.02.2007Apteki internetowe w opinii użytkowników sieciChociaż ponad 60 proc. internautów słyszało o aptekach internetowych, dotychczas tylko nieliczni (9,8 proc.) zdecydowali się na zakup proponowanych przez nie artykułów. Wyniki najnowszego raportu firmy badawczej Gemius „Kupowanie i stosowanie leków OTC” wskazują, że liczba klientów e-aptek będzie jednak rosła.
0 1 0 0 0 27.02.2007Nowa identyfikacja wizualna imedia PRimedia PR - agencja skutecznej komunikacji zmienia identyfikację wizualną oraz odświeża stronę internetową. Zmiany obejmują nowe logo, materiały firmowe oraz odświeżenie strony internetowej. Nowe kolory to niebieski i pomarańczowy.
0 1 0 0 0 27.02.2007Badanie skuteczności profilowanej kampanii outdoorowej Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie FigurowymBadanie kampanii Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym na nośnikach AMS przeprowadzone w styczniu 2007 przez Mareco Polska dowiodło skuteczności profilowania kampanii.