Nadchodzą czasy odpowiedzialności
  • 0
  • 1
27.02.2007

Nadchodzą czasy odpowiedzialności

Marketing odpowiedzialny społecznie to przyszłość komunikacji marketingowej oraz całościowego myślenia o biznesie. Na niedawnej konferencji Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA międzynarodowe grono ekspertów dyskutowało, jak prowadzić działania CSR w sposób skuteczny dla celów biznesowych firmy.
Konferencja IAA została zorganizowana w ramach Dnia Specjalnego Impactor 2007. Wzięli w niej udział eksperci ds. CSR z Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec, a także przedstawiciele firm prowadzących takie działania (Danone, TVP).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2007