Nowa identyfikacja wizualna imedia PR - Marketing przy Kawie
Nowa identyfikacja wizualna imedia PR
  • 0
  • 1
27.02.2007

Nowa identyfikacja wizualna imedia PR

imedia PR – agencja skutecznej komunikacji zmienia identyfikację wizualną oraz odświeża stronę internetową. Zmiany obejmują nowe logo, materiały firmowe oraz odświeżenie strony internetowej. Nowe kolory to niebieski i pomarańczowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2007

PIA i Klątwa

Agencja reklamowa Polonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię dla Vision Film Distribution promująca drugą część horroru „Klątwa”. W kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy w ofercie nośnik Ad Mirror oraz technikę druku 3D. Plakaty na nośnikach Amboard i naklejki typu Ad Mirror umiejscowione są w toaletach modnych lokali w ramach sieci PIA Trendy. Kampanię uzupełnia akcja samplingowa w wybranych klubach i pubach. Adresatami są głównie młodzi i aktywni, którzy swój wolny czas spędzają poza domem, a pieniądze wydają przede wszystkim na rozrywki.