0 1 0 0 0 16.02.2007Konkurs Gellwe w sieci sklepów RealW piątek 16 lutego pod hasłem „Wielka Promocja Gellwe" rusza konkurs organizowany przez firmę Gellwe.
0 1 0 0 0 16.02.2007Idea awardsXVI edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy Idea Awards dobiegła końca.
0 1 0 0 0 16.02.2007Studio DN dla WilboStudio DN opracowało całkowicie nową identyfikację graficzną opakowań ryb i owoców morza marki Dal Pesca.
0 1 0 0 0 16.02.2007Konferencja internetowych inspiracjiPrzyszłość dzieje się teraz? Tak! - przynajmniej w internetowym marketingu. To przekonanie przyświeca organizatorom konferencji E-marketing, która odbędzie się 19 lutego 2007 w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.02.2007SwiatObrazu.pl – Konkurs fotograficzny „PhotoContest – Ekstremum”Internetowy Dziennik SwiatObrazu.pl w ramach promocji fotografii cyfrowej w Polsce ogłasza pierwszą z czterech edycji 2007 roku konkursu fotograficznego „PhotoContest – Ekstremum”, gdzie wartość nagrody głównej to ponad 5 000 PLN.
0 1 0 0 0 16.02.2007Zapisy do Turnieju Coca-Cola Cup 2007 trwająZapisy do IX edycji Turnieju Coca-Cola Cup nadal trwają. Jeszcze przez tydzień, do 26 lutego br. (decyduje data stempla pocztowego), w Biurze Organizacyjnym Turnieju przyjmowane będą zgłoszenia drużyn. Turniej Coca-Cola Cup, nazywany przez dziennikarzy nieoficjalnymi młodzieżowymi mistrzostwami Polski w piłce nożnej, rozpocznie się w kwietniu rundą eliminacyjną, rozgrywaną w szkołach na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 16.02.2007Great Open House i Velvet rozdają labradoryW pierwszym kwartale br. roku agencja marketingu bezpośredniego Great Open House prowadzi akcję promocyjną marki Velvet zatytułowaną Puppy Event 2007.
0 1 0 0 0 16.02.2007Wystartował nowy serwis społecznościowy w polskim InternecieWystartowała Moja Generacja – serwis społecznościowy użytkowników Gadu-Gadu. Serwis został zaprojektowany oraz zbudowany w oparciu o standardy Web 2.0.
0 1 0 0 0 16.02.2007OPUS B autorem kampanii Commercial Union TFI S.A.Agencja Reklamowa Opus B przygotowała kolejną kampanię dla Commercial Union Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. Działania reklamowe, ruszające pod hasłem "Inwestorzy uciekają do raju podatkowego", promują nowy subfundusz CU Zrównoważony. Stanowi on uzupełnienie oferty funduszu parasolowego Commercial Union FIO.
0 1 0 0 0 16.02.2007Novimedia Custom Publishing odmierza “Puls” z Bristol-Myers SquibbNovimedia Custom Publishing lider branży magazynów firmowych i wydawnictw specjalnych rozpoczął współpracę z firmą farmaceutyczną – Bristol-Myers Squibb. Agencja stworzyła pismo “Puls”, które towarzyszy tworzeniu nowych struktur BMS w Polsce. Jego celem jest też komunikowanie wszelkich nowości związanych z firmą oraz integracja pracowników w ramach nowego zespołu.