Espresso

28 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2007

Śmietanka świata mody w najnowszej kampanii Galerii Mokotów

Warszawskie centrum Galeria Mokotów rusza z nową kampanią reklamową, w której tworzenie po raz pierwszy w historii centrum były zaangażowane gwiazdy amerykańskiego rynku mody. Zdjęcia wykonał światowej sławy fotograf Maurice Rinaldi, stylizowała współpracująca na co dzień z celebrities Stephenie Faiella. Sesję zrealizowano  w Los Angeles, a jej pierwsze efekty już można zobaczyć na billboardach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2007

Skoda i Peppermint dla IV edycji „Szkoły Auto”

Pod hasłem „Opanuj sztukę bezpiecznej jazdy” w piątek 23 lutego ruszyła IV edycja programu „Szkoła Auto” – Szkoła Bezpiecznej Jazdy, której twórcą i głównym sponsorem jest Skoda Auto Polska. Szkoła Auto to pierwsza profesjonalna szkoła doskonalenia jazdy w Polsce. Tegoroczna edycja projektu przyniosła wiele zmian m.in. strategii komunikacji programu, formuły programów telewizyjnych oraz charakteru strony internetowej. Za strategię komunikacji oraz obsługę programu „Szkoła Auto” w zakresie działań ATL oraz BTL, a także PR i eventów odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.

Poprzednie Następne