Badanie skuteczności profilowanej kampanii outdoorowej Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym - Marketing przy Kawie
Badanie skuteczności profilowanej kampanii outdoorowej Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym
  • 0
  • 1
27.02.2007

Badanie skuteczności profilowanej kampanii outdoorowej Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym

Badanie kampanii Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym na nośnikach AMS przeprowadzone w styczniu 2007 przez Mareco Polska dowiodło skuteczności profilowania kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2007

PIA i Klątwa

Agencja reklamowa Polonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię dla Vision Film Distribution promująca drugą część horroru „Klątwa”. W kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy w ofercie nośnik Ad Mirror oraz technikę druku 3D. Plakaty na nośnikach Amboard i naklejki typu Ad Mirror umiejscowione są w toaletach modnych lokali w ramach sieci PIA Trendy. Kampanię uzupełnia akcja samplingowa w wybranych klubach i pubach. Adresatami są głównie młodzi i aktywni, którzy swój wolny czas spędzają poza domem, a pieniądze wydają przede wszystkim na rozrywki.