Apteki internetowe w opinii użytkowników sieci - Marketing przy Kawie
Apteki internetowe w opinii użytkowników sieci
  • 0
  • 1
27.02.2007

Apteki internetowe w opinii użytkowników sieci

Chociaż ponad 60 proc. internautów słyszało o aptekach internetowych, dotychczas tylko nieliczni (9,8 proc.) zdecydowali się na zakup proponowanych przez nie artykułów. Wyniki najnowszego raportu firmy badawczej Gemius „Kupowanie i stosowanie leków OTC” wskazują, że liczba klientów e-aptek będzie jednak rosła.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2007

PIA i Klątwa

Agencja reklamowa Polonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię dla Vision Film Distribution promująca drugą część horroru „Klątwa”. W kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy w ofercie nośnik Ad Mirror oraz technikę druku 3D. Plakaty na nośnikach Amboard i naklejki typu Ad Mirror umiejscowione są w toaletach modnych lokali w ramach sieci PIA Trendy. Kampanię uzupełnia akcja samplingowa w wybranych klubach i pubach. Adresatami są głównie młodzi i aktywni, którzy swój wolny czas spędzają poza domem, a pieniądze wydają przede wszystkim na rozrywki.