Espresso

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Piłkarz Tomasz Kłos, obrońca polskiej reprezentacji, dziękuje Goździkowej

W nowej serii reklam Etopiryny specjalista od „główek” dziękuje Goździkowej za skuteczny środek od bólu głowy. Robi to na konferencji prasowej w zaskakujący, choć typowy dla piłkarza sposób – ujawniając napis na swojej koszulce. Ostrzeżenie dla konsumenta, zwykle traktowane w reklamach farmaceutyków jako element konieczny, ale mało kreatywny, stanowi integralną część każdego ze spotów, wpisując się w komediowy charakter całości.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem

Firma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.

Poprzednie Następne