Przez nos do portfela
  • 0
  • 1
4.04.2007

Przez nos do portfela

ConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną. Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2007

Ruszyła kampania reklamowa Turnieju Tenisowego J&S Cup

Już po raz szósty na kortach Warszawianki w Warszawie, rozegrany zostanie J&S Cup - Międzynarodowy Turniej Tenisowy Kobiet. Kreacje, którą przygotowała agencja reklamowa ID Advertising (www.aidi.pl), będziecie można zobaczyć zarówno w prasie jak i na szeregu różnych nośników Outdoorowych (tablice w metrze, tyły autobusów, Blow up a także nośniki typu super 12tki i super 18tki). Reklamy pojawią się również w prasie (Rzeczpospolita, G.Wyborcza, Zwierciadło i Tenis), w radio (Trójka) oraz na portalu internetowym Wirtualna Polska .