Nowe oblicze KFC
  • 0
  • 2
4.04.2007

Nowe oblicze KFC

Jedną z głównych zasad KFC jest wsłuchiwanie się w potrzeby i opinie swoich Gości. Pod ich wpływem zostały zaprojektowane nowy logotyp i jeszcze bardziej atrakcyjne wnętrza. Klienci nie mogą żyć bez Internetu, więc KFC, jako pierwsza sieć restauracji w Polsce, wprowadzi nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci. Goście chcą pić coraz więcej, żeby dostarczyć organizmowi wymaganą dzienną normę płynów. Dlatego KFC ma dla nich nową usługę: „Pij, ile chcesz” – Free Refill! Jest pysznie w KFC!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Cam Media promuje ślubną kolekcję Macieja Zienia

W Warszawie trwa realizowana przez CAM Media kampania typu Transit Advertising promująca najnowszą kolekcję sukien ślubnych zaprojektowanych przez Macieja Zienia. Autobusy miejskie wybrano na medium reklamowe ekskluzywnej kolekcji, aby zwrócić uwagę na jej dostępność dla każdej kobiety marzącej o pięknej i niepowtarzalnej sukni ślubnej. Jest to kolejna warszawska kampania tranzytowa realizowana przez CAM Media dla polskiego projektanta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Wiosenna kampania Cyfry +

Od 30 marca do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji trwa wiosenna kampania reklamowa CYFRY+, w której wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w CANAL+ i HBO dostępnych na wyłączność w CYFRZE+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w CANAL+.