Wiosenna kampania Cyfry +
  • 0
  • 1
4.04.2007

Wiosenna kampania Cyfry +

Od 30 marca do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji trwa wiosenna kampania reklamowa CYFRY+, w której wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w CANAL+ i HBO dostępnych na wyłączność w CYFRZE+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie – hiszpa ską, włoską, francuską i angielską – oglądać można wyłącznie w CANAL+.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Przez nos do portfela

ConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną. Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.

3 kwietnia 2007