ARBOmedia Polska nr 1 pod względem zasięgu w polskim internecie
  • 0
  • 1
4.04.2007

ARBOmedia Polska nr 1 pod względem zasięgu w polskim internecie

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius za miesiąc styczeń sieć ARBOmedia Polska uplasowała się ze względu na zasięg na pierwszym miejscu wśród sieci i biur reklamy internetowej. ARBOmedia dotarła w styczniu do 11,15 mln osób, co stanowi 84,82% polskich internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Przez nos do portfela

ConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną. Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.

3 kwietnia 2007