0 1 0 0 0 2.04.2007Piknikowa Promocja Stella Pack S.A.1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna produktów firmy Stella Pack S.A. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiada agencja promocyjna Linea Recta Polska.
0 1 0 0 0 2.04.2007Toolbox Creative Communications jako przykład dobrych praktykCase Toolbox Creative Communications, opisujący współpracę agencji z Fundacją Forum Dialogu Między Narodami (FDMN), trafił do międzynarodowego raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) a konkurencyjność – dobre praktyki europejskich MŚP” (ang. „CSR and competitiveness – European SMEs good practice”).
0 1 0 0 0 2.04.2007On Board PR dla marki BoschFirma On Board PR rozpoczyna realizację projektów PR dla spółki Robert Bosch – producenta elektronarzędzi, części międzynarodowej grupy Bosch.
0 1 0 0 0 2.04.2007Motyle ECCO w Internecie„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
0 1 0 0 0 2.04.2007Pegasus Advertising z Kwazar CorporationAgencja Pegasus Advertising Sp. z o. o. rozpoczęła współpracę w firmą Kwazar Corporation Sp. z o. o. w zakresie budowania identyfikacji wizualnej Mikoryzy. Działania z zakresu tworzenia wizualizacji i odświeżenia marki dla Mikoryzy są uzupełnieniem kampanii public relations realizowanej przez Pegasus Group dla Kwazar, a jednocześnie zapowiedzią kolejnych działań.
0 1 0 0 0 2.04.2007Henkel zdobywcą czterech nagród Mercury Excellence AwardsFirma Henkel otrzymała 4 nagrody w 20 edycji prestiżowego konkursu designu i komunikacji wizualnej Mercury Excellence Awards. Amerykańskie jury uhonorowało firmę Henkel czteroma nagrodami: dwoma srebrnymi, jedną złotą oraz Nagrodą Specjalną. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się Union League Club w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 2.04.2007Leszek Kuzaj reklamuje Castrol Edge2 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa olejów Castrol Edge, przeznaczonych dla wymagających kierowców. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Castrol Edge. Nie ma lepszego oleju”. Castrolowi swojego wizerunku użyczy czterokrotny rajdowy mistrz Polski, Leszek Kuzaj. Na plakatach i w prasie ujrzymy także jego Subaru Impreza STi SPRT.
0 1 0 0 0 2.04.2007Interia.pl uruchomiła serwis motywacyjny Zrobie.toPod hasłem "Wyznacz sobie cel i zrealizuj go" ruszył najnowszy serwis społecznościowy Interia.pl - www.zrobie.to. Jego założeniem jest ułatwienie komunikacji osobom, które dążą do zrealizowania określonych celów. Serwis pozwala na błyskawiczne wyszukiwanie ludzi o podobnych zainteresowaniach i wymianę doświadczeń.
0 1 0 0 0 2.04.2007Odnowiony wizerunek marki SiemensMarka Siemens ujednoliciła zasady komunikacji wizualnej w całym koncernie. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się swoimi własnymi layoutami. Od teraz dzięki standaryzacji wszystkie branże koncernu oraz spółki mu podlegające posiadają wspólne wytyczne dotyczące wizualizacji. Od stycznia 2007 obowiązującym kolorem logo jest Siemens petrol, czyli niebieskozielony.
0 1 0 0 0 2.04.2007Firma ASCG – Active Sale Consulting Group nawiązała współpracę z agencją interaktywną e-FreshCelem współpracy jest kreacja branżowego serwisu lokalizacyjnego www.lokalizacja.info.