0 1 0 0 0 1.08.2006Agencja JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters PolskaNa początku czerwca Agencja Promocji JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska.
0 1 0 0 0 1.08.2006Bosman sponsorem XII Festiwalu Słowian i WikingówW dniach 4-6 sierpnia, wyspa Wolin stanie się areną niezwykłego wydarzenia – XII-go Festiwalu Słowian i Wikingów „Wolin-Jömsborg-Vineta” 2006. To wielkie, barwne i jedyne w swoim rodzaju widowisko, już od jedenastu lat wspierane jest przez Bosman Browar Szczecin – obecnie głównego sponsora imprezy.
0 1 0 0 0 1.08.2006Interaktywna redakcja Apeiron MagazineInternetowe pismo Apeiron Magazine (www.apeironmag.pl) oficjalnie uruchomiło w tym tygodniu dwa nowe projekty – blog redakcyjny i interaktywną powieść.
0 1 0 0 1 1.08.2006Plecione weekendy – druga odsłona kampanii HeyahW sierpniu w mediach pojawi się druga odsłona kampanii Heyah komunikująca wakacyjną ofertę Plecione weekendy. Celem kampanii jest poinformowanie przyszłych użytkowników Heyah o specjalnej ofercie, dzięki której będą mogli korzystać w letnie weekendy z darmowych połączeń do Heyah. W Plecionych weekendach, nowi użytkownicy, którzy w sierpniu (1-31.08) aktywują kartę SIM Heyah i w ciągu trzech dni od aktywacji doładują jednorazowo konto kwotą 50 złotych, otrzymują w każdy weekend 8 darmowych godzin na rozmowy z innymi użytkownikami Heyah. Dla obecnych użytkowników, którzy w lipcu nie skorzystali z przygotowanej dla nich oferty, Heyah nadal proponuje Magiczne doładowanie – przy doładowaniu jednorazowym 50 złotych otrzymają pakiet 200 darmowych minut wymiennych na 12 000 SMSów.
0 1 0 0 0 1.08.2006Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną edycję kampanii „Woda” dla PAHSaatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej III edycję kampanii „Woda”, której celem w tym roku jest zebranie pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji oraz informowanie odbiorców o skali problemu, zwłaszcza w Afryce.
0 1 0 0 0 1.08.2006Rusza „Firma w Formie” – ogólnopolski turniej zakładowych drużyn w piłkę nożnąTurniej „Firma w Formie” jest elementem programu realizowanego przez PZU Życie od kwietnia br. pod hasłem „Aktywuj się”. Celem programu jest promowanie wśród Polaków postaw profilaktycznych i aktywnego dbania o zdrowie. Lokalni koordynatorzy programu zaprosili do udziału w programie ponad 1500 firm ubezpieczonych w PZU Życie SA. Do rozgrywek turniejowych zostało zakwalifikowanych 144 sześcioosobowych zespołów. W turniejach zmierzą się między innymi drużyny: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Narodowego Banku Polskiego, Banku Millennium, Wojskowej Akademii Technicznej, International Paper Kwidzyn S.A., Michelin Polska S.A. DHL Express Sp. z o. o. oraz jednostek wojskowych, komend policji oraz zakładów karnych i urzędów miast. Pierwsze regionalne mecze eliminacyjne zaczynają się już 5 września. Ogólnopolski turniej finałowy zaplanowano na drugą połowę październikaw Warszawie.
0 1 0 0 0 1.08.2006Pierwsza w Polsce wyszukiwarka „pogodowa” last minutePortal turystyczny VTrip.pl wprowadził nowe narzędzie ułatwiające planowanie wyjazdów turystycznych – wyszukiwarkę „pogodową” last minute. To pierwsza tego typu usługa na polskich portalach turystycznych.
0 1 0 0 0 1.08.2006Współpraca Ogniwo.net i Pracuj.plOgniwo.net podjęło współpracę z największym serwisem rynku pracy Pracuj.pl. Na mocy podpisanej umowy na stronach serwisu Ogniwo.net publikowane są oferty pracy pochodzące z Pracuj.pl.
0 1 0 0 0 1.08.2006Współpraca Internetowej Panoramy Firm z Blue Sky TravelOd sierpnia br. w wyszukiwarce www.pf.pl dostępne są wakacyjne oferty znanego biura podróży Blue Sky Travel. Nowa aplikacja tematyczna przeznaczona jest do wyszukiwania i rezerwowania ofert turystycznych na całym świecie. Użytkownicy Panoramy Firm mogą skorzystać z kilkudziesięciu tysięcy propozycji przygotowanych przez grupę najlepszych touroperatorów.
0 1 0 0 0 1.08.2006TequilaPolska realizuje roadshow dla EurobankuPod hasłem „Wielka promocja kredytów” Eurobank rozpoczął roadshow po całej Polsce, którego celem jest wzrost sprzedaży kredytów podczas wakacji i wsparcie aktualnie prowadzonej promocji.