Espresso

1 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.08.2006

Plecione weekendy – druga odsłona kampanii Heyah

W sierpniu w mediach pojawi się druga odsłona kampanii Heyah komunikująca wakacyjną ofertę Plecione weekendy. Celem kampanii jest poinformowanie przyszłych użytkowników Heyah o specjalnej ofercie, dzięki której będą mogli korzystać w letnie weekendy z darmowych połączeń do Heyah. W Plecionych weekendach, nowi użytkownicy, którzy w sierpniu (1-31.08) aktywują kartę SIM Heyah i w ciągu trzech dni od aktywacji doładują jednorazowo konto kwotą 50 złotych, otrzymują w każdy weekend 8 darmowych godzin na rozmowy z innymi użytkownikami Heyah. Dla obecnych użytkowników, którzy w lipcu nie skorzystali z przygotowanej dla nich oferty, Heyah nadal proponuje Magiczne doładowanie – przy doładowaniu jednorazowym 50 złotych otrzymają pakiet 200 darmowych minut wymiennych na 12 000 SMSów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2006

Rusza „Firma w Formie” – ogólnopolski turniej zakładowych drużyn w piłkę nożną

Turniej „Firma w Formie” jest elementem programu realizowanego przez PZU Życie od kwietnia br. pod hasłem „Aktywuj się”. Celem programu jest promowanie wśród Polaków postaw profilaktycznych i aktywnego dbania o zdrowie. Lokalni koordynatorzy programu zaprosili do udziału w programie ponad 1500 firm ubezpieczonych w PZU Życie SA. Do rozgrywek turniejowych zostało zakwalifikowanych 144 sześcioosobowych zespołów. W turniejach zmierzą się między innymi drużyny: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Narodowego Banku Polskiego, Banku Millennium, Wojskowej Akademii Technicznej, International Paper Kwidzyn S.A., Michelin Polska S.A. DHL Express Sp. z o. o. oraz jednostek wojskowych, komend policji oraz zakładów karnych i urzędów miast. Pierwsze regionalne mecze eliminacyjne zaczynają się już 5 września. Ogólnopolski turniej finałowy zaplanowano na drugą połowę październikaw Warszawie.

Poprzednie Następne