0 1 1 2.07.2007Luźne Gadki w HeyahW poniedziałek 2 lipca rusza zwiastun letniej promocji Heyah "Luźne Gadki".
0 1 0 2.07.2007Polska jest fajna – ruszył nowy serwis Witualnej PolskiSpecjalni wysłannicy Wirtualnej Polski, Sylwia i Olgierd, wyłonieni spośród dziesiątek chętnych internautów, 1 lipca wyruszyli w Polskę, by odkryć przed użytkownikami Sieci piękno naszego kraju. Przez dwa miesiące odwiedzą ponad 30 miejscowości w ramach akcji WP "Polska jest fajna".
0 1 0 2.07.2007Google Earth Outreach dla organizacji non-profitFirma Google uruchomiła Google Earth Outreach, nowy program, który ma pomóc organizacjom non-profit z całego świata w wykorzystaniu serwisu Google Earth do pokazania i promowania ich działalności.
0 1 0 2.07.2007Pierwsze działania marketingowe Ubisoft w PolsceUbisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych na świecie, rozpoczyna pierwszą kampanię marketingową po wejściu - wiosną tego roku - na polski rynek.
0 1 0 2.07.2007Słuchacze stworzą wakacyjną playlistę Roxy FMW ramach projektu "Roxy Rewolucja" słuchacze będą układać playlistę stacji w wakacyjnym paśmie od 9.00 do 16.00. Akcja startuje 2 lipca.
0 1 0 2.07.2007Krem umędrniającyAgencja Look At opracowała kompleksową strategię komunikacji – pojawienia się w Internecie nowego bloga – oraz kampanię reklamową i kreacje. Uzupełnieniem podstawowego zlecenia jest opracowanie i wdrożenie nowej, spójnej z blogiem, wizualizacji strony internetowej Janusza Palikota.
0 1 0 2.07.2007Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanychWg Gemiusa 82% użytkowników Internetu klika w płatne odnośniki. Wartość europejskiego rynku SEM w 2006 r. to - wedle danych DoubleClick - 2,16 mld euro. W Polsce reklama w wyszukiwarkach stale rośnie w siłę, dlatego też pierwsze wydanie Bluepapera poświęcone jest skutecznemu planowaniu strategii search engine marketing.
0 1 0 2.07.2007Rudi Schuberth twarzą AppetycznejPo raz pierwszy w historii marki Appetita na opakowaniach nowej przyprawy Appetyczna umieszczony zostanie wizerunek Rudiego Schubertha, oficjalnego ambasadora marki. Dzięki jego udziałowi w działaniach reklamowych Ziołopeksu przyprawy Appetita są utożsamiane z postacią znaną i lubianą oraz identyfikowane z jej pozytywnym wizerunkiem.
0 1 0 2.07.2007Ochrona patentowa marki „Machina” rozszerzona na wszystkie kraje Unii EuropejskiejW dniu 13 czerwca 2007 roku, Platforma Mediowa Point Group S.A., z siedzibą w Warszawie uzyskała od Urzędu ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego rejestrację na wspólnotowy znak towarowy "Machina".