0 1 0 0 0 30.03.2007Sigma ponownie z NovartisZnana szwajcarska firma farmaceutyczna Novartis powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej nt. grzybicy stóp i nowego, przełomowego leku stosowanego w jej leczeniu – Lamisilatt 1.
0 1 0 0 0 30.03.2007Disney Channel zmienia agencję PR na Shi eventsDisney Channel – wiodąca telewizja dla dzieci rozpoczęła współpracę z agencją Shi events od 1 marca 2007 roku. Agencja zajmować się będzie pełną obsługą projektów PR-owych stacji Disney Channel w Polsce we współpracy z biurem Disney Channel w Londynie.
0 1 0 0 0 30.03.2007Jak Dawid z Goliatem…M. Compeau, How To Beat The Big Boxes, "Forbes", 22.03.2007Autor artykułu sugeruje, co zrobić, gdy na naszej zawodowej drodze pojawia się problem rodem z filmu "Masz wiadomość" - zmuszeni jesteśmy do konkurowania z rynkowym gigantem. Co, być może, zaskakujące - nie namawia wcale właścicieli małego biznesu do protestowania w stolicy...
0 1 0 0 0 30.03.2007Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentówPolish immigrants' growing role in British consumer spending, "ArgosTranslations", marzec 2007Od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i uzyskania przez Polaków możliwości legalnego zatrudnienia w jej państwach członkowskich, zmienił się diametralnie nie tylko rynek zatrudnienia (szczególnie w Wielkiej Brytanii), ale także - a może przede wszystkim - rynek konsumencki. Milionowa już rzesza polskich imigrantów niewątpliwie stanowi grupę o specyficznych oczekiwaniach i nawykach konsumenckich.
0 1 0 0 0 30.03.2007Konkurs dla projektantówNajwiększy w Polsce producent świec, lider europejskiego rynku parafinowego spółka LOTOS Parafiny, zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na nowe wzory świec. Na najlepszych czekają nagrody pieniężne, propozycje umów o współpracy i warsztaty, gdzie będą mogli doskonalić swoje umiejętności.
0 1 0 0 0 30.03.2007RMF FM najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią radiową w PolsceRMF FM ponownie prowadzi w rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" w kategorii "Rozgłośnie radiowe". Jest także wśród 15 najpopularniejszych pod tym względem mediów w naszym kraju.
0 1 0 0 0 30.03.2007Opus B zaprasza do konkursu z jajem – na Wyspę WielkanocnąAgencja reklamowa Opus B organizuje wielkanocny "konkurs z jajem", w którym nagrodą jest wyjazd na Wyspy Wielkanocne. Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy aktualni, byli i przyszli Klienci agencji oraz partnerzy i podwykonawcy.
0 1 0 0 0 29.03.20077 Days i Głodzilla5 marca br. ruszyła kolejna kampania wizerunkowa croissantów 7 Days produkowanych przez firmę Chipita Poland.
0 1 0 0 0 29.03.2007Zaangażowanie na medalFirma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wraz z innymi wyróżnionymi odebrała medal- symbol podziękowania za aktywne wsparcie działań organizowanych przez Fundację ABCXXI. Nagrody zostały wręczone 26 marca 2007 r. podczas jubileuszowego Finału kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”.
0 1 0 0 0 29.03.2007Toolbox Creative Communications dla Bull PolskaToolbox Creative Communications poprowadzi działania public relations dla polskiego oddziału koncernu informatycznego Bull. Realizowane przez agencję aktywności skupią się przede wszystkim na promowaniu idei open source (wolnego oprogramowania) oraz organizacji 15-lecia działalności firmy w Polsce.