Espresso

28 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2009

Nowy raport GE o społecznej odpowiedzialności biznesu

Firma GE opublikowała piąty doroczny raport poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu, zatytułowany Resetting Responsibilities. Raport omawia działalność GE w roku finansowym 2008, a także inicjatywy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy czterech głównych aspektów – energii i zmian klimatu, rynków finansowych, demografii oraz rynków rozwijających się. Raport prezentuje szczegółowe omówienie relacji między biznesem a społeczeństwem podczas globalnej recesji, podkreślając znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu jako integralnej części strategii realizowanej przez GE.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2009

Strategie firm w kryzysie – raport

Kryzys dotarł do Polski – pod tym zdaniem może podpisać się sześciu na dziesięciu polskich przedsiębiorców. Jednocześnie aż co czwarty badany (26%) wskazał, że kryzys nie ma wpływu na jego firmę lub ma pozytywne skutki. Na szczęście są przedsiębiorstwa, które postrzegają kryzys jako okazję do przeprowadzenia u siebie niezbędnych zmian, na które nie było wcześniej zgody i chęci – takie wnioski płyną z raportu „Strategie firm w kryzysie” firmy 4 Results, przygotowanego przez Praktycy.com.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.07.2009

Relaunch WWW – kiedy? jak? dlaczego?

Nie masz strony WWW – nie istniejesz. To stara prawda, którą zrozumiały już osoby zarządzające najmniejszymi nawet firmami. Często założenie własnej witryny internetowej staje się jednym z pierwszych kroków, które podejmują młodzi przedsiębiorcy. Firma powstaje, rozwija się i zdobywa klientów. Kiedy jednak podjąć decyzję o zmianie wyglądu strony? Kiedy należy zmienić szatę graficzną, zrewolucjonizować nawigację i przeprowadzić internetowy relaunch wizerunkowy?

Poprzednie Następne