Strategie firm w kryzysie – raport
  • 0
  • 1
28.07.2009

Strategie firm w kryzysie – raport

Kryzys dotarł do Polski – pod tym zdaniem może podpisać się sześciu na dziesięciu polskich przedsiębiorców. Jednocześnie aż co czwarty badany (26%) wskazał, że kryzys nie ma wpływu na jego firmę lub ma pozytywne skutki. Na szczęście są przedsiębiorstwa, które postrzegają kryzys jako okazję do przeprowadzenia u siebie niezbędnych zmian, na które nie było wcześniej zgody i chęci – takie wnioski płyną z raportu „Strategie firm w kryzysie” firmy 4 Results, przygotowanego przez Praktycy.com.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54858 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2009