Blue Grass dla Daewoo Electronics
  • 0
  • 1
28.07.2009

Blue Grass dla Daewoo Electronics

Blue Grass jest pomysłodawcą i realizatorem niekonwencjonalnych działań prosprzedażowych promujących lodówki z systemem „No frost” marki Daewoo. Stworzona przez nią koncepcja zakłada wykorzystanie narzędzi marketingu zapachowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2009

Relaunch WWW – kiedy? jak? dlaczego?

Nie masz strony WWW – nie istniejesz. To stara prawda, którą zrozumiały już osoby zarządzające najmniejszymi nawet firmami. Często założenie własnej witryny internetowej staje się jednym z pierwszych kroków, które podejmują młodzi przedsiębiorcy. Firma powstaje, rozwija się i zdobywa klientów. Kiedy jednak podjąć decyzję o zmianie wyglądu strony? Kiedy należy zmienić szatę graficzną, zrewolucjonizować nawigację i przeprowadzić internetowy relaunch wizerunkowy?

27 lipca 2009