Espresso

8 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)

K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009
(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)

Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Czy linki sponsorowane mają wpływ na pozycję witryny?

Mity, spekulacje, teorie spiskowe. Czy linki sponsorowane mogą wpływać na pozycję witryny w wynikach organicznych?  Dla wielu zależność pomiędzy tymi działaniami jest na tyle duża, że z dystansem podchodzą do promocji witryny za pomocą obu tych narzędzi. Czy algorytm Google jest na tyle przebiegły, że jest w stanie wpływać na pozycję witryny w zależności od budżetu przeznaczonego na kampanię? Czy promowanie witryny za pomocą obu tych narzędzi może grozić filtrem?

7 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2009

Kanapkowa rewolucja

Polski sektor sprzedaży gotowych kanapek jest nie tylko duży, ale i dynamiczny. Kolejnym, pozornie najmniej oczywistym, ale realnym rynkiem ich sprzedaży, jak pokazują ostatnie trendy, będą bary kawowe. I to niezależnie od faktu, że tradycyjnym „towarzyszem” filiżanki kawy pozostanie słodkie ciasteczko. Jednak konieczność zwiększania przychodów generowanych przez klientów, szczególnie w czasie lunchu, zmusi sieci coffee-barów do wprowadzenia menu kanapkowego - w jakości i cenie premium.

Poprzednie Następne