Relaunch WWW – kiedy? jak? dlaczego?
  • 0
  • 1
28.07.2009

Relaunch WWW – kiedy? jak? dlaczego?

Nie masz strony WWW – nie istniejesz. To stara prawda, którą zrozumiały już osoby zarządzające najmniejszymi nawet firmami. Często założenie własnej witryny internetowej staje się jednym z pierwszych kroków, które podejmują młodzi przedsiębiorcy. Firma powstaje, rozwija się i zdobywa klientów. Kiedy jednak podjąć decyzję o zmianie wyglądu strony? Kiedy należy zmienić szatę graficzną, zrewolucjonizować nawigację i przeprowadzić internetowy relaunch wizerunkowy?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

nikt ważny

15 lat temu

Kody darmowych programów są ogólnie dostępne a to znacznie ułatwia hakerom włamania

Dostępność kodu powoduje też jednak, że bardzo szybko są łatane wszystkie znalezione luki, pojawiają się aktualizacje i nowe wersje. Istnieją silne społeczności skupione wokół CMS typu Open Source, które pomagają mniej wprawnym użytkownikom w prawidłowym i bezpiecznym zarządzaniu stronami oraz udostępniają bezpłatnie dziesiątki/setki wtyczek i rozszerzeń.

W przypadku płatnych wersji CMS wykrytą lukę może "załatać" tylko autor oprogramowania, najczęściej za słoną opłatą. Może się okazać, że niewłaściwie "sklecony" system właśnie ułatwi internetowym przestępcom włamanie do naszego serwisu, o czym nawet nie będziemy wiedzieli.

Mniej obeznanym szefom firm oferuje się często CMS-y oparte na bezpłatnym silniku, jako "zrobione na zamówienie" (przykład potwierdzony), więc trzeba uważać, komu zlecamy, albo od kogo kupujemy system zarządzania naszą stroną.

27 lipca 2009

24 lipca 2009