Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru Królewskiego
  • 0
  • 1
28.07.2009

Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru Królewskiego

Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów zorganizowana została loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2009

Relaunch WWW – kiedy? jak? dlaczego?

Nie masz strony WWW – nie istniejesz. To stara prawda, którą zrozumiały już osoby zarządzające najmniejszymi nawet firmami. Często założenie własnej witryny internetowej staje się jednym z pierwszych kroków, które podejmują młodzi przedsiębiorcy. Firma powstaje, rozwija się i zdobywa klientów. Kiedy jednak podjąć decyzję o zmianie wyglądu strony? Kiedy należy zmienić szatę graficzną, zrewolucjonizować nawigację i przeprowadzić internetowy relaunch wizerunkowy?