0 1 0 0 0 17.07.2009„Świat po Twojemu” – konkurs Burger King i CKM„Świat po Twojemu” to temat przewodni wakacyjnego konkursu fotograficznego organizowanego przez Burger King we współpracy z miesięcznikiem CKM. Konkurs, który potrwa do 14 września, skierowany jest do amatorów fotografii, a zdjęcia mają przedstawiać różne pomysły na życie. Na zwycięzców czeka markowy sprzęt fotograficzny.
0 1 0 0 0 17.07.2009„Połów jak ze snów” – letnia kampania Galerii KazimierzRuszyła letnia kampania Galerii Kazimierz „Połów jak ze snów”, promująca posezonowe wyprzedaże. Za kreację kampanii odpowiada Communiaction Unlimited.
0 1 0 0 0 17.07.2009„Z natury Paradyż” – kampania reklamowa płytek Ceramiki ParadyżTegoroczna kampania najnowszej kolekcji Grupy Paradyż inspiruje się pięknem natury, wskazującym przy tym, że decyzja o wyborze produktów marki Paradyż jest naturalnym i oczywistym wyborem z uwagi na najwyższe walory jakościowe i wzornicze – mówi Łukasz Kardas, dyrektor marketingu Grupy Paradyż.
0 1 0 0 0 17.07.2009„What’s Up?” – miejski ranking Plusssz UpHydrowitaminy Plussz Up startują z nowym projektem pod hasłem „What’s Up? - miejski ranking”. Będzie to zestawienie ciekawych miejsc, imprez i wszystkich wydarzeń, które każdy fan miejskiej kultury powinien w tym roku zaliczyć. Rekomendacje co miesiąc przygotowywać będą ambasadorzy marki - piosenkarka Monika Brodka oraz fotograf Błażej Żuławski.
0 1 0 0 0 17.07.2009Endorfina events dla MTV Networks PolskaAgencja endorfina events na zlecenie MTV Networks Polska zorganizowała After Party Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę. Impreza odbyła się w nocy z 11 na 12 lipca, w Centrum Stocznia Gdańska.
0 1 0 0 1 17.07.2009Shade Design dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w OlsztynieAgencja reklamowa Shade Design wygrała przetarg zorganizowany przez WUP w Olsztynie.
0 1 0 0 0 17.07.2009Rusza nowy serwis mikrobloggingowy – Spinacz.plWłaściciele Fotka.pl uruchomili serwis Spinacz.pl umożliwiający publikowanie krótkich wiadomości, które są czytane przez naszych znajomych. Spinacz.pl ułatwia również korzystanie z popularnych serwisów internetowych poprzez automatyczne informowanie o aktualizacjach.
0 1 0 0 0 17.07.2009Marcin Gortat trenował w WarszawieOgromne zainteresowanie mediów i pełna hala na Kole – tak wyglądał piąty camp z udziałem Marcina Gortata. Tym razem nasz jedynak NBA trenował z dziećmi w Warszawie. – Wczoraj wieczorem byłem trochę już zmęczony. W końcu to już piąty dzień, ale jak zobaczyłem uśmiechy na twarzach dzieci, to natychmiast odzyskałem siły – tłumaczył Marcin Gortat, chwilę po rozpoczęciu zajęć.
0 1 0 0 0 17.07.2009Logicsearch rozpoczyna działalność w RumuniiLogicsearch, część Grupy ARBOinteractive, specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM) otwiera oddział w Rumunii. Jest to drugie europejskie biuro Logicsearch.
1 1 0 0 0 17.07.2009Rozpatrz a nie będziesz potem rozpaczał (AdWeek)W dobie YouTube głos jednego niezadowolonego klienta może pogrążyć nawet wielką korporację. Jak wielka to potęga pokazuje przykład konfrontacji Dave’a Carrolla z liniami lotniczymi United Airlines.