Zmieńmy system zakupu mediów – apeluje chief brand officer P&G
  • 0
  • 1
7.03.2022

Zmieńmy system zakupu mediów – apeluje chief brand officer P&G

Marc Pritchard, chief brand officer P&G, wezwał do wprowadzenia innowacji, aby skutecznie zakończyć proces zakupu mediów z góry. Jego zdaniem trzeba wyeliminować zwłaszcza przesadzone szacunki i gwarancje dotyczące odbiorców. Celem ma być stworzenie wydajniejszego rynku, który zakończy problem nadmiernej częstotliwości reklam i poprawi wrażenia konsumenta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2022