Marki powinny zabrać głos w sprawie wojny – uważa Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE - Marketing przy Kawie
Marki powinny zabrać głos w sprawie wojny – uważa Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE
  • 0
  • 1
2.03.2022

Marki powinny zabrać głos w sprawie wojny – uważa Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE

W obliczu rozpoczętej 24 lutego agresji Rosji na Ukrainę głos zabrał Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE. Jego zdaniem marki powinny zabrać głos w sprawie wojny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 marca 2022