0 1 0 0 0 11.09.2009Platforma multimedialna Time SA współfinansowana ze środków unijnychGrupa Radiowa Time SA tworzy multimedialną platformę komunikacji z młodym odbiorcą, która będzie współfinansowana ze środków unijnych. Wielkość grantu to blisko 4,5 mln zł.
0 1 0 0 0 11.09.2009Konferencja „Rynek usług pocztowych w Polsce 2009”23 września br. w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce 2009”. Jest to największa niezależna konferencja dla sektora pocztowego, kurierskiego, kolporterskiego oraz dystrybucyjnego w Polsce. Wezmą w niej udział przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz członkowie zarządów największych operatorów pocztowych, firm kurierskich, kolporterskich i dystrybucyjnych.
0 1 0 0 0 11.09.2009Nowe targi eventowe w WarszawieEvent jest coraz chętniej wybierany w Polsce jako skuteczna forma promocji, narzędzie pozyskania klientów, dotarcia do mediów czy realizowania programów lojalnościowych. Co nowego na rynku produktów i usług w tej dziedzinie? Wszystkiego będzie można się dowiedzieć na pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów „Event”. Wydarzenie, którego organizatorem są Międzynarodowe Targi Polska, odbędzie się w dniach 6-8 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
1 1 0 0 1 11.09.2009Rusza nowa kampania promocyjna Play FreshPlay Fresh rusza z nową kampanią promocyjną. Kampanię przygotował Play i agencja Change Communications. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
0 1 0 0 0 11.09.2009Agencja Allegro realizuje premierę nowego modelu PorscheAgencja Allegro zrealizuje polską premierę samochodu Porsche Panamera – zajmie się kompleksową organizacją gali w Porsche Centrum Warszawa.
0 1 0 0 0 11.09.2009Polscy konsumenci wybrali mistrzów w handlu i usługachPodczas uroczystej gali, która odbyła się 9 września 2009 roku w Warszawie, uhonorowano zwycięzców trzeciej edycji Plebiscytu „Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009”. Nagrody, przyznane w dziewięciu kategoriach, trafiły do sieci handlowo-usługowych, które otrzymały najwyższe noty respondentów uczestniczących w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez partnera Plebiscytu – Pentor Research International.
0 1 0 0 0 11.09.2009Bluerank i SARE nawiązują współpracęAgencja Bluerank i SARE nawiązały w sierpniu br. współpracę. Partnerstwo obejmuje realizację zintegrowanych kampanii reklamowych oraz wspólne edukowanie rynku w zakresie SEM.
0 1 0 0 0 11.09.2009Agencja Twenty Four Seven PR dla Tesco PolskaAgencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Tesco Polska.
0 1 0 0 0 11.09.2009Podręcznik IAB społecznościNa rynku ukazał się podręcznik - IAB Społeczności, wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing.
0 1 0 0 0 11.09.2009Axel Springer Polska otwiera regionalne biura reklamy w Szczecinie i BydgoszczyAxel Springer Polska otwiera dwa kolejne regionalne biura reklamy - w Szczecinie i Bydgoszczy. Uruchomione na początku września oddziały poszerzają sieć sprzedaży oferty wydawcy do dziesięciu placówek.