Rusza nowa kampania promocyjna Play Fresh - Marketing przy Kawie
Rusza nowa kampania promocyjna Play Fresh
  • 1
  • 1
11.09.2009

Rusza nowa kampania promocyjna Play Fresh

Play Fresh rusza z nową kampanią promocyjną. Kampanię przygotował Play i agencja Change Communications. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

k.

15 lat temu

tak... to Play-Pinokio z dłygim nosem:)

Rozumiem że na zrzucie reklamy widać jak siedzi Play - Pinokio i ma dłuuugi nos bo przed chwilą powiedział że w Play jest mobilny internet?;)

11 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.09.2009

Polscy konsumenci wybrali mistrzów w handlu i usługach

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 września 2009 roku w Warszawie, uhonorowano zwycięzców trzeciej edycji Plebiscytu „Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009”. Nagrody, przyznane w dziewięciu kategoriach, trafiły do sieci handlowo-usługowych, które otrzymały najwyższe noty respondentów uczestniczących w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez partnera Plebiscytu – Pentor Research International.