0 1 0 0 0 14.09.2009/3PR/ zmienia wizerunek/3PR/ wchodzi w proces rebrandingu. Z Agencji Komunikacji Społecznej /3PR/ staje się /3PR/ Consulting. Proces rebrandingu podyktowany jest wkraczaniem /3PR/ w coraz bardziej strategiczne obszary doradztwa.
0 1 0 0 0 14.09.2009Kampania promocyjna „Vectra – najbardziej cyfrowa”14 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”. W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna, ze zwiększoną liczbą kanałów komunikacji.
0 1 0 0 0 14.09.2009Best Image PR dla VercomPoznańska agencja public relations Best Image PR 1 września br. rozpoczęła współpracę ze spółką Vercom. Działania agencji skoncentrują się na aktywnej promocji autorskiej platformy komunikacyjnej Redlink.pl oraz kompleksowym doradztwie w zakresie PR.
0 1 0 0 0 11.09.2009Przetarg na analizę atrakcyjności inwestycyjnej województwa pomorskiegoNa początku września Agencja Rozwoju Pomorza SA ogłosiła przetarg nieograniczony na opracowanie „Analizy atrakcyjności inwestycyjnej województwa pomorskiego z uwzględnieniem branż priorytetowych”. Analiza jest elementem projektu System Promocji i Informacji Gospodarczej Województwa Pomorskiego (SPiIG), którego celem jest przeprowadzenie usystematyzowanych działań na rzecz promocji gospodarczej Pomorza w kraju i za granicą. Termin składania ofert upływa 9 października 2009 r. o godz. 10.00.
0 1 0 0 0 11.09.2009Nowości w ofercie AMSWe wrześniu AMS wprowadził nową wersję systemu obsługi kampanii outdoorowych AMS Assistance oraz symulator plakatów.
0 1 0 0 0 11.09.2009Tańsza reklama na Gotujmy.plGotujmy.pl we wrześniu obniża stawki w cenniku reklam o 50%.
0 1 0 0 0 11.09.2009GEZE Polska z Telma Group CommunicationsTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z firmą GEZE. Do zadań konsultantów agencji należy kompleksowa obsługa PR, w tym: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, doradztwo strategiczne, relacje z mediami, PR w Internecie, a także budowa marki i reputacji inwestora.
0 1 0 0 0 11.09.2009D’aucy planuje media z Optimum Media OMDD’aucy Polska wybrała dom mediowy Optimum Media OMD do obsługi budżetu swojej marki w sezonie 2009–2010. OMD zajmie się stworzeniem strategii medialnej, doradztwem reklamowym oraz zakupem mediów. Jednym z głównych celów postawionych przed domem mediowym jest także zaplanowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla marki d’aucy.
0 1 0 0 0 11.09.2009Publicon wspiera WSP „Społem” KielceAgencja PR Publicon rozpoczęła współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Pracy „Społem” w Kielcach.
0 1 0 0 0 11.09.2009dotPR dla Dachermann PolskaAgencja public relations dotPR rozpoczęła działania dla producenta materiałów budowlanych – Dachermann Polska.