0 1 0 0 0 24.06.2009Propressive PR dla OP ArchitektenWiedeńskie biuro architektoniczne OP Architekten, autor projektu Andel’s Hotel w Łodzi czy Atelier Residence w Warszawie, rozpoczęło współpracę z Propressive Public Relations.
0 1 0 0 0 24.06.2009Marketing w czasach Facebooka (Marketingweb)D. Gunter, 10 Steps to finding your target market in Facebook, "Marketingweb", 18.06.2009Jak wiadomo nie od dziś, portale społecznościowe stanowią doskonałe źródło potencjalnych konsumentów. Lub przynajmniej mogą stanowić (pozostając w sferze marzeń niedoświadczonych marketerów), jeśli nie ma się pomysłu na "ugryzienie" problemu. Tymczasem działanie w tym obszarze jest naprawdę proste (i - dodatkowo - oszczędne) - trzeba tylko w sposób niemal wyrachowany zastosować się do prezentowanych porad.No i niejako przy okazji warto sobie przypomnieć choćby podstawowe zasady "netykiety"...
0 1 0 0 0 23.06.2009Ipsos Marketing wprowadza PerceptorPlusIpsos Marketing, specjalizujący się w badaniach innowacji, marek i produktów, wprowadził PerceptorPlus, nowe narzędzie badawcze służące do budowania efektywnych strategii dla marek.
0 1 0 0 0 23.06.2009Konferencja „Retail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny”Rusza kolejna edycja bezpłatnej konferencji "Retail GigaCon rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny". Konferencja poświęcona będzie aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.
0 1 0 0 0 23.06.2009Nowa identyfikacja wizualna Freak StudioAgencja interaktywna Freak Studio odświeżyła swój wizerunek. W związku z dynamicznym rozwojem agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.
0 1 0 0 0 23.06.2009Agape wydaje miesięcznik „DPD News”Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła współpracę z firmą logistyczno-transportową DPD Polska, wydając dla jej pracowników miesięcznik „DPD News”.
3 1 0 0 0 23.06.2009Rusza kampania promocyjna Świętokrzyskiego23 czerwca 2009 roku w telewizji TVN, po głównym wydaniu Faktówm zostanie po raz pierwszy wyemitowany specjalnie przygotowany spot reklamujący Województwo Świętokrzyskie.
0 1 0 0 0 23.06.2009PerformanceMedia dla NorwegianAgencja marketingu w wyszukiwarkach PerformanceMedia podjęła się realizacji działań SEM dla norweskich linii lotniczych w Polsce. Głównym celem kampanii była intensyfikacja odwiedzin strony przewoźnika oraz zwiększenie sprzedaży biletów przez internet.
0 1 0 0 0 23.06.2009PGE Polska Grupa Energetyczna wybrała agencję public relationsPGE Polska Grupa Energetyczna SA zakończyła proces przetargowy i wybrała do stałej współpracy agencję Euro RSCG Sensors.