Espresso

9 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

Okocim uruchamia „Strefy przyjemności Kibica”

Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, została partnerem tegorocznych Mistrzostw Europy w Koszykówce - EuroBasket 2009. Okocim, będąc oficjalnym piwem tegorocznego turnieju koszykarskiego, przygotował dla fanów koszykówki, w sześciu miastach rozgrywek, specjalne „Strefy przyjemności Kibica”, w których widzowie przez cały okres trwania turnieju – od 7 do 20 września – mogą oglądać relacje z koszykarskich rozgrywek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

Druga odsłona telewizyjnej kampanii marki Atlas

Rozpoczął się drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej marki Atlas. Pragniemy dotrzeć do odbiorców z informacją, że Atlas jest wyjątkową firmą na tle innych – posiadającą najnowocześniejsze fabryki i własne zaplecze surowcowe, dzięki czemu kontroluje proces produkcyjny od momentu wydobycia surowców do zapakowania i dostarczenia produktu na rynek. Firmą na skalę europejską, z której Polacy mogą być dumni – mówi Oskar Solecki, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sprzedaży Atlasa.

Poprzednie Następne