0 1 11.09.2009Agencja Twenty Four Seven PR dla Tesco Polskafirmy TweetAgencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Tesco Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.09.2009Podręcznik IAB społecznościNa rynku ukazał się podręcznik - IAB Społeczności, wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing.
0 1 0 0 0 11.09.2009Axel Springer Polska otwiera regionalne biura reklamy w Szczecinie i BydgoszczyAxel Springer Polska otwiera dwa kolejne regionalne biura reklamy - w Szczecinie i Bydgoszczy. Uruchomione na początku września oddziały poszerzają sieć sprzedaży oferty wydawcy do dziesięciu placówek.
0 1 0 0 0 10.09.2009Spadki na rynku PR wymuszą konsolidację branży. Duże nadzieje w rynkach finansowychPolski rynek PR po I półroczu 2009 r. przeżywa stagnację. Cięcia wydatków na działania komunikacyjne sięgnęły ok. 30 proc. wśród największych polskich firm – wynika z najnowszych analiz Liberty Group – agencji PR notowanej na rynku New Connect. W konsekwencji – szacują specjaliści - wartość całego rynku PR może skurczyć się z 450 mln zł w 2008 roku do ok. 300 mln zł na koniec 2009 r. Stanowiłoby to korektę danych z maja br. kiedy spadki szacowane były na ok. 15-20 proc. W konsekwencji rynek na rynku może dojść do fali konsolidacji i przejęć a zmiany na rynku PR są nieuchronne.
0 1 0 0 0 10.09.2009W poszukiwaniu flagowych polskich produktówPatriotyzm konsumencki, czyli popieranie krajowych marek, ma charakter wielowymiarowy – do takiego wniosku doszli uczestnicy debaty „Punkty za pochodzenie – regionalne marki w świecie bez granic”, która odbyła się 9 września w trakcie XIX Forum Ekonomicznego w Krynicy.