Agencja Twenty Four Seven PR dla Tesco Polska - Marketing przy Kawie
Agencja Twenty Four Seven PR dla Tesco Polska
  • 0
  • 1
11.09.2009

Agencja Twenty Four Seven PR dla Tesco Polska

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Tesco Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2009

10 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2009

Spadki na rynku PR wymuszą konsolidację branży. Duże nadzieje w rynkach finansowych

Polski rynek PR po I półroczu 2009 r. przeżywa stagnację. Cięcia wydatków na działania komunikacyjne sięgnęły ok. 30 proc. wśród największych polskich firm – wynika z najnowszych analiz Liberty Group – agencji PR notowanej na rynku New Connect. W konsekwencji – szacują specjaliści - wartość całego rynku PR może skurczyć się z 450 mln zł w 2008 roku do ok. 300 mln zł na koniec 2009 r. Stanowiłoby to korektę danych z maja br. kiedy spadki szacowane były na ok. 15-20 proc. W konsekwencji rynek na rynku może dojść do fali konsolidacji i przejęć a zmiany na rynku PR są nieuchronne.