Polscy konsumenci wybrali mistrzów w handlu i usługach - Marketing przy Kawie
Polscy konsumenci wybrali mistrzów w handlu i usługach
  • 0
  • 1
11.09.2009

Polscy konsumenci wybrali mistrzów w handlu i usługach

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 września 2009 roku w Warszawie, uhonorowano zwycięzców trzeciej edycji Plebiscytu „Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009”. Nagrody, przyznane w dziewięciu kategoriach, trafiły do sieci handlowo-usługowych, które otrzymały najwyższe noty respondentów uczestniczących w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez partnera Plebiscytu – Pentor Research International.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2009