0 1 11.09.2009Podręcznik IAB społecznościbiblioteczka TweetNa rynku ukazał się podręcznik – IAB Społeczności, wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.09.2009Axel Springer Polska otwiera regionalne biura reklamy w Szczecinie i BydgoszczyAxel Springer Polska otwiera dwa kolejne regionalne biura reklamy - w Szczecinie i Bydgoszczy. Uruchomione na początku września oddziały poszerzają sieć sprzedaży oferty wydawcy do dziesięciu placówek.
0 1 0 0 0 10.09.2009Spadki na rynku PR wymuszą konsolidację branży. Duże nadzieje w rynkach finansowychPolski rynek PR po I półroczu 2009 r. przeżywa stagnację. Cięcia wydatków na działania komunikacyjne sięgnęły ok. 30 proc. wśród największych polskich firm – wynika z najnowszych analiz Liberty Group – agencji PR notowanej na rynku New Connect. W konsekwencji – szacują specjaliści - wartość całego rynku PR może skurczyć się z 450 mln zł w 2008 roku do ok. 300 mln zł na koniec 2009 r. Stanowiłoby to korektę danych z maja br. kiedy spadki szacowane były na ok. 15-20 proc. W konsekwencji rynek na rynku może dojść do fali konsolidacji i przejęć a zmiany na rynku PR są nieuchronne.
0 1 0 0 0 10.09.2009W poszukiwaniu flagowych polskich produktówPatriotyzm konsumencki, czyli popieranie krajowych marek, ma charakter wielowymiarowy – do takiego wniosku doszli uczestnicy debaty „Punkty za pochodzenie – regionalne marki w świecie bez granic”, która odbyła się 9 września w trakcie XIX Forum Ekonomicznego w Krynicy.
0 1 0 0 0 10.09.2009Nowa sieć realizuje samplingi w salonikach Trafika1 października 2009 r. sieć saloników prasowych Trafika wspólnie z agencją Crosspromotion wprowadza usługę samplingu do oferty sieci.