Podręcznik IAB społeczności - Marketing przy Kawie
Podręcznik IAB społeczności
  • 0
  • 1
11.09.2009

Podręcznik IAB społeczności

Na rynku ukazał się podręcznik – IAB Społeczności, wydany wspólnie przez IAB oraz Media i Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2009

10 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2009

Spadki na rynku PR wymuszą konsolidację branży. Duże nadzieje w rynkach finansowych

Polski rynek PR po I półroczu 2009 r. przeżywa stagnację. Cięcia wydatków na działania komunikacyjne sięgnęły ok. 30 proc. wśród największych polskich firm – wynika z najnowszych analiz Liberty Group – agencji PR notowanej na rynku New Connect. W konsekwencji – szacują specjaliści - wartość całego rynku PR może skurczyć się z 450 mln zł w 2008 roku do ok. 300 mln zł na koniec 2009 r. Stanowiłoby to korektę danych z maja br. kiedy spadki szacowane były na ok. 15-20 proc. W konsekwencji rynek na rynku może dojść do fali konsolidacji i przejęć a zmiany na rynku PR są nieuchronne.