Espresso

10 maja 2010

7 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii

4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku

8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Focus Media Group dla Samsunga

„Nadwoje Babka” to bohaterka nowej kampanii marki Samsung, realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group. W ramach kampanii promowane są określone modele monitorów LCD z tunerem TV (monitor i telewizor w jednym). Podwójna funkcjonalność monitorów była inspiracją idei kreatywnej konkursu konsumenckiego, organizowanego w serwisie internetowym www.nadwojebabka.samsung.pl. Konkurs trwa od 26 kwietnia do 24 maja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Net PR Synergy sprzymierzeńcem PR-owca

Internet jako medium pozwala na docieranie z komunikatami do szerokich grup odbiorców – jednocześnie jednak wiele treści ginie w nawale dostępnych w nim informacji. Poszukujący internauci po prostu nie docierają do znacznej liczby potencjalnie interesujących dla nich materiałów. Rola płci odbiorcy w komunikacji i działaniach PR była jednym z tematów dyskusji toczonych podczas tegorocznego Kongresu PR. To ważne spotkanie branży public relations już po raz dziewiąty odbyło się w Rzeszowie (21–23 kwietnia br.).

Poprzednie Następne