0 1 0 0 0 10.05.2010Twenty Four Seven PR partnerem PROITwenty Four Seven PR jako pierwsza agencja z Polski dołączyła do jednej z największych i najstarszych międzynarodowych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR – Public Relations Organisation International. Współpracą z agencjami: polską i słowacką PROI rozpoczyna ekspansję na rynku Europy Wschodniej i Centralnej.
1 1 0 0 0 10.05.2010Link4 promuje ubezpieczenie od kradzieżyRozpoczęła się kolejna kampania Link4. Promuje ona nowy produkt ubezpieczyciela – ubezpieczenie od kradzieży. Działania rozpoczęły się 10 maja i potrwają co najmniej do końca miesiąca.
1 1 0 0 0 7.05.2010Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.
0 1 0 0 0 7.05.2010Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.
0 1 0 0 0 7.05.2010Ogilvy Action realizuje kampanię promocyjną dla marki Chiquita16 kwietnia rozpoczęła się akcja promocyjna bananów marki Chiquita, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action. Kampania pod hasłem: „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” prowadzona jest w dużych marketach w całej Polsce.
1 1 0 0 0 7.05.2010Focus Media Group dla Samsunga„Nadwoje Babka” to bohaterka nowej kampanii marki Samsung, realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group. W ramach kampanii promowane są określone modele monitorów LCD z tunerem TV (monitor i telewizor w jednym). Podwójna funkcjonalność monitorów była inspiracją idei kreatywnej konkursu konsumenckiego, organizowanego w serwisie internetowym www.nadwojebabka.samsung.pl. Konkurs trwa od 26 kwietnia do 24 maja.
1 1 0 0 0 7.05.2010Rusza kampania telewizyjna Atlasa8 maja rozpoczyna się kolejna telewizyjna kampania produktów Atlasa. Pierwszy spot będzie promował zaprawy do spoinowania o właściwościach antybakteryjnych, natomiast od 17 maja emitowana będzie reklama sztandarowego produktu firmy – zaprawy klejowej.
0 1 0 0 0 7.05.2010Kampania reklamowa Paryżanek„Paryżanki – kocham ten smak” – pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa parówek o nazwie Paryżanki, jednego ze sztandarowych produktów Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 7.05.2010Net PR Synergy sprzymierzeńcem PR-owcaInternet jako medium pozwala na docieranie z komunikatami do szerokich grup odbiorców – jednocześnie jednak wiele treści ginie w nawale dostępnych w nim informacji. Poszukujący internauci po prostu nie docierają do znacznej liczby potencjalnie interesujących dla nich materiałów. Rola płci odbiorcy w komunikacji i działaniach PR była jednym z tematów dyskusji toczonych podczas tegorocznego Kongresu PR. To ważne spotkanie branży public relations już po raz dziewiąty odbyło się w Rzeszowie (21–23 kwietnia br.).
1 1 0 0 0 7.05.2010ING: internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami„Tylko to mamy za darmo, co robimy sami” – tak kończą się bajki opowiadane przez Marka Kondrata w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego. W ten sposób bank pokazuje korzyści z posiadania konta internetowego.